تبیان، دستیار زندگی
ی دوحه از اوایل مهرماه تمریناتم را آغاز می كنم كاپیتان تیم ملی تكواندوی كشورمان گفت : از اوایل مهرماه تمرینات اختصاصی خود را آغاز می‌‏كنم تا برای حضور در مسابقات دوحه قطر آماده شوم. هادی ساعی ، كاپیتان تیم ملی تكواندوی كشور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هادی ساعی:برای بازیهای آسیایی دوحه از اوایل مهرماه تمریناتم را آغاز می كنم

كاپیتان تیم ملی تكواندوی كشورمان گفت : از اوایل مهرماه تمرینات اختصاصی خود را آغاز می‌‏كنم تا برای حضور در مسابقات دوحه قطر آماده شوم.

هادی ساعی ، كاپیتان تیم ملی تكواندوی كشورمان در خصوص مصدومیت خود ‌‏گفت: با استفاده از زانوبند مخصوصی كه باید تا یكشنبه آینده به زانو ببندم خوشبختانه روند بهبودی‌‏ رضایت بخشی داشتم و امیدوارم كه طی روزهای آتی این وضعیت بهتر از این شود

قهرمان مسابقات تكواندوی المپیك و جهان ادامه داد : درد زانویم بسیار كمتر شده و مانند روزهای ابتدایی نیست كه اصلا نتوانم آن‌‏را حركت دهم ، از اوایل هفته آینده نیز به مرور تمرینات فیزیوتراپی خود را آغاز می كنم تا در طول سه یا چهار هفته این مصدومیت برطرف شود.

جوانمردترین ورزشكار سال 2005 در ادامه گفت : حدود یك ماه دیگر تمرینات خود را آغاز می‌‏كنم و از اوایل مهر ماه قادر به میت زدن و انجام كارهای تخصصی خواهم بود و اگر مشكل خاصی رخ ندهد برای مسابقات آسیایی دوحه قطر به آمادگی آرمانی می رسم.