تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی والیبال کشورمان که در سه دیدار گذشته خود در رقابتهای جام جهانی صاحب دو پیروزی و یک شکست شده بود ظهر امروز به مصاف تیم ملی لهستان رفت و پس از شکست صربستان که شگفتی اول بود، این بار لهستان پرقدرت را نیز شکست داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تداوم شگفتی‌ ایران در جام‌جهانی


تیم ملی والیبال کشورمان که در سه دیدار گذشته خود در رقابتهای جام جهانی صاحب دو پیروزی و یک شکست شده بود ظهر امروز به مصاف تیم ملی لهستان رفت و پس از شکست صربستان که شگفتی اول بود، این بار لهستان پرقدرت را نیز شکست داد.
ایران و لهستان-والیبال

تیم والیبال ایران امروز پنجشنبه در گروه A رقابت‌های جام جهانی در سالن "نیپون گایشی" شهر ناگویای ژاپن و در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم ملی لهستان رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 (23 بر 25، 28 بر 26، 8 بر 25، 26 بر 24 و 15 بر11) حریف نامدار خود را شکست داد تا دومین شگفتی این دوره از رقابتهای را رقم بزند.

تیم ملی والیبال لهستان که یکی از تیم های قدرتمند والیبال اروپا و جهان به شمار می رود در سه دیدار گذشته خود برابر تیم های ژاپن، صربستان و آرژانتین به پیروزی رسیده بود و پس از تیم ملی روسیه در مکان دوم جدول رده بندی قرار داشت.

تیم ملی والیبال ایران نیز که در دیدار نخست خود برابر ژاپن به پیروزی رسیده بود، در دومین دیدار برابر کوبا تن به شکست داد اما در سومین بازی برابر صربستان که عنوان قهرمانی اروپا را در اختیار دارد به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرد تا قبل از دیدار با لهستان در رده هفتم قرار داشته باشد.

در گیم اول تیم ملی والیبال کشورمان شروع خوبی داشت و توانست تا امتیاز 10 از حریف پیش باشد اما در ادامه بازی برتری قامت بازیکنان لهستان به کمک این تیم آمد و موفق شدند با استفاده ازآبشارهای سرعتی جلو بیفتند و در نهایت این گیم را با نتیجه 25 بر 23 از ایران ببرند.

ایران و لهستان-والیبال

در گیم دوم شاگردان خولیو ولاسکو شروع ناامید کننده ای داشتند و 5 امتیاز از حریف عقب افتادند اما رفته رفته بر جریان بازی مسلط شدند و مثل گیم اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در نهایت در امتیازات پایانی هوشیارانه تر عمل کرد و در نهایت با نتیجه 28 بر 26 حریف را شکست داد.

گیم سوم برای ملی پوشان کشورمان بسیار بد شروع شد و بسیار بد هم تمام شد. بازی پراشتباه بازیکنان ایران باعث شد این گیم را با نتیجه 25 بر 8 واگذار کنند. در گیم چهارم شرایط برای ملی پوشان ایران بهتر شد و بازی پایاپای دنبال شد و دو تیم تا امتیازات پایانی رقابت نزدیکی داشتند که در نهایت شاگردان ولاسکو با نتیجه 26 بر 24 حرف خود را شکست دادند تا کار به گیم پنجم کشیده شود.

در گیم پنجم مردان ایران به خوب بازی کردن خود ادامه دادند و از همان ابتدا از حریف خود پیش افتادند و در برخی موارد نیز اختلاف را به 4 رساندند و در نهایت موفق شدند حریف نامدار خود را با نتیجه 15 بر 11 شکست دهند. در این دیدار مهدی بازارگرد به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

بخش ورزشی تبیان

منبع :مهر