تبیان، دستیار زندگی
همایش بزرگ مبلغین مذهبی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام امرودی، مشاور و قائم مقام حوزه معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران، دکتر سید هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و تنی چند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش بزرگ مبلغین مذهبی برگزارشد

حجت الاسلام خاموشی

همایش بزرگ مبلغین مذهبی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام امرودی، مشاور و قائم مقام حوزه معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران، دکتر سید هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و تنی چند از مسئولان دولتی ومبلغان مذهبی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی،حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی در این همایش ضمن اشاره به این موضوع که بعد از رصد فرهنگی و مسئله یابی باید راه کار نشان داد، خطاب به مبلغین و مسئولان فرهنگی گفت: در حوزه تبلیغ و توسعه  فرهنگ دینی باید کارهای قله‌ای انجام دهیم تا دامنه آن تأثیر گذار باشد.

وی درادامه تصریح کرد: در نظام تربیتی باید بسیار فعالیت شود زیرا تأثیرات فعالیت در نظام تربیتی فوق العاده است و در نظام آموزش وپرورش باید تحول ایجاد شود.

دکتر خاموشی با بیان این مطلب که در نظام آموزش وپرورش این آدم‌ها هستند که آدم می سازند خواستار این موضوع شد که مبلغان بیشترین نیروی خود را معطوف مدارس کنند.

همچنین در پایان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن پاسخ به پرسش‌های مبلغان حاضر در جلسه به بیان راهکارهای مختلف در راستای برطرف کردن مشکلات آن ها پرداخت.

گفتنی است، این همایش سوم آذر ماه سال جاری در سالن اجتماعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی