تبیان، دستیار زندگی
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال با كادر فنی جدید صبح امروز در كمپ تیم ملی برگزار شد. امروز پس ار معارفه بازیکنان ، نخستین تمرین تیم ملی با هدایت ناصر ابراهیمی و افشین پیروانی آغاز شد. بازیكنان تیم ملی ابتدا با دویدن آرام به دور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال با حضور 25 بازیكن برگزار شد


نخستین تمرین تیم ملی فوتبال با كادر فنی جدید صبح امروز در كمپ تیم ملی برگزار شد.

امروز پس ار معارفه بازیکنان ، نخستین تمرین تیم ملی با هدایت ناصر ابراهیمی و افشین پیروانی آغاز شد. بازیكنان تیم ملی ابتدا با دویدن آرام به دور زمین و انجام حركات نرمشی به گرم كردن خود پرداختند، درادامه ملی پوشان به دو گروه جداگانه تقسیم شدند و زیر نظر پیروانی و پرویز كماسی به انجام حركات نرمشی و دوهای سرعت پرداختند.

امروز 5 ملی پوش پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی اتریش، 3 بازیكن سپاهان به دلیل حضور در اردوی تركیه و لژیونرها ( هاشمیان، كریمی، مهدوی‌كیا، رضایی، عنایتی، كعبی و مجیدی ) در تمرین امروز غایب بودند. این در حالیست كه ایمان مبعلی ملی پوش تیم الشباب همراه سایر ملی‌پوشان به انجام تمرین پرداخت.

تمرینات صبح امروز را امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی با لباس شخصی از کنار زمین به دقت زیر نظر داشت.

ملی پوشان در ادامه به انجام حركات بدنسازی زیر نظر كماسی پرداخته و با پریدن از روی موانع و انجام دوهای سرعتی، سعی در افزایش توان بدنی خود داشتند.

این در حالی بود كه كماسی از وضعیت جسمی بازیكنان چندان رضایت نداشت و در اكثر دقایق آنها را به تلاش بیشتر هدایت می‌كرد.

از نكات جالب توجه تمرین صبح امروز ملی‌پوشان، عدم كار با توپ بود.

در پایان بازیكنان با انجام حركات كششی به تمرینات پایان داده تا بعد‌از ظهر امروز با آمادگی بیشتر به انجام حركات تاكتیكی و كار با توپ بپردازند.

محل اقامت ملی پوشان هتل آزادی تهران است و بازیکنان بین دو تمرین ساعتی دراین محل اقامت خواهند کرد.

با وجود حضور كریم بوستانی، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در تمرینات، چهار دروازه‌بان ملی پوش كشورمان همراه با سایر بازیكنان تنها تمرینات گروهی را انجام دادند و خبری از تمرینات اختصاصی نبود.

همچنین دومین جلسه‌ی تمرین تیم ملی فوتبال كشورمان بعدازظهردیروز در كمپ تیم های ملی برگزار شد.

در این تمرین 90دقیقه ای 23 بازیکن حضور داشتند که ابتدا زیر نظر ابراهیمی به گرم کردن پرداختند و سپس بازیکنان زیر نظر افشین پیروانی حرکات تاکتیکی مرور شد .

مهمترین نکته تمرین دیروز عصر تیم ملی اختلافات تماشاگران سرخابی بود که حتی منجر به تشویق برانکو نیز شد .