تبیان، دستیار زندگی
بیان محمودی،‌ ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال بانوان به پیشنهاد باشگاه اینترمیلان برای حضور در لیگ ایتالیا پاسخ منفی داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اقدام جالب بانوی فوتبالیست


بیان محمودی،‌ ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال بانوان به پیشنهاد باشگاه اینترمیلان برای حضور در لیگ ایتالیا پاسخ منفی داد
وی در سخنانی قابل تقدیر تاکید کرد: حجاب و اعتقاداتم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

خانم محمودی گفته است: مسئولان باشگاه اینترمیلان از من خواسته بودند در صورت برداشتن حجاب خود می‌توانی در لیگ ایتالیا بازی کنی که پیشنهاد آنها را رد کردم.

پیروزی پرگل فوتبال بانوان بر سوریه

محمودی اهل جوانرود كرمانشاه است و چندین بار جوان نمونه شهر خود معرفی شده. او سال گذشته كاپ اخلاق مسابقات لیگ برتر را هم كسب كرده است. خانم گل فوتبال ایران در كل 20بازی سال گذشته حتی یك كارت زرد هم نگرفته و خودش معتقد است كه همه خوش‌اخلاقی‌هایش به دلیل فوتبال است.

ملی پوش سابق کشورمان البته غیر از ایتالیا از کشورهای دیگری هم پیشنهاد بازی داشته است اما می گوید که چون با حفظ حجاب نمی تواند در آنجا بازی کند، آن ها را رد کرده است. خانم محمودی مرداد ماه امسال به روزنامه شرق گفت که "تقریبا اكثر كشورها به من پیشنهاد دادند. هم با خودم مستقیما صحبت كردند و هم با فدراسیون و خانم شجاعی (نایب‌رییس فدراسیون در بخش بانوان) صحبت‌هایی انجام دادند اما هنوز هیچ تصمیمی در این مورد نگرفتم. از كشورهایی مثل ایتالیا، آمریكا، قطر و این اواخر هم از امارات پیشنهاد داشتم." او البته گفت که چون قطر و امارات کشورهایی مسلمان هستند درباره آن ها فکر میکند و بعد پاسخ می دهد.

خانم محمودی همچنین گفت که "می‌خواهم یكی، دو سال استراحت كنم و بعد مدارك مربی‌گری در سطح A و B آسیا را بگیرم و به كار مربی‌گری ادامه بدهم."

اما اقدام تحسین برانگیز ملی پوش سابق تیم ملی در رد پیشنهاد اینترمیلان و تاکید بر اینکه اعتقادات اسلامی اش را با هیچ چیز عوض نمی کند، در شرایطی است خرداد ماه امسال مسئولان برگزار کننده مسابقات مقدماتی المپیک لندن، باوجود تایید لباس های بانوان ایران برای شرکت در این مسابقات، به آنها اجازه ندادند تا مقابل تیم ملی اردن صف آرایی کنند.

اما اقدام تحسین برانگیز ملی پوش سابق تیم ملی در رد پیشنهاد اینترمیلان و تاکید بر اینکه اعتقادات اسلامی اش را با هیچ چیز عوض نمی کند، در شرایطی است خرداد ماه امسال مسئولان برگزار کننده مسابقات مقدماتی المپیک لندن، باوجود تایید لباس های بانوان ایران برای شرکت در این مسابقات، به آنها اجازه ندادند تا مقابل تیم ملی اردن صف آرایی کنند. این اقدام آنها باعث شد تا نتیجه بازی سه بر صفر به سود اردنی ها رقم بخورد و بانوان ایران با وجود شایستگی از این رقابت ها حذف شوند.

حذف تیم ملی بانوان فوتبال كشورمان در شرایطی صورت پذیرفت كه بسیاری از رسانه های خبری داخلی و خارجی هنری كسینجر، وزیر خارجه اسبق آمریكا را مقصر اصلی این حادثه دانستند. کسینجر مسئولیت رسیدگی به شكایات فیفا را بر عهده دارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع :جهان