تبیان، دستیار زندگی
خبر خیلی کوتاه اما تعجب برانگیز بود. مجیدی توسط کارلوس کی روش از تیم ملی اخراج شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجیدی حاشیه جدید تیم ملی

مجیدی و کی روش

خبر خیلی کوتاه اما تعجب برانگیز بود. مجیدی توسط کارلوس کی روش از تیم ملی اخراج شد.

خبری که باعث شد نظر تمامی رسانه ها را به خود جلب کند و باعث شود حاشیه پیرامون تیم ملی را فرابگیرد.

پس از انتشار این خبر عباس ترابیان سرپرست تیم ملی اخراج فرهاد مجیدی توسط كارلوس كی‌روش را با قاطعیت تكذیب كرد. این در حالی است كه از قول او نوشته بودند مجیدی با تصمیم كی‌روش اخراج شده بود و به همین دلیل نامه خداحافظی نوشت.

ترابیان در گفت‌وگویی حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌كند:«‌ بنده به هیچ عنوان جمله‌ای كه كی‌روش مجیدی را اخراج كرد به زبان نیاوردم و این استنباط شخصی آقای مازیار ناظمی بود كه آن را روی وبلاگ خود قرار داد. متأسفانه بعضی از روزنامه‌ها نیز بدون اینكه تحقیق كنند این مطالب را نوشتند ولی با صراحت می‌گویم كه فرهاد مجیدی توسط كی‌روش اخراج نشد و خودش كناره‌گیری كرد.

او ادامه می‌دهد:‌« یك روز قبل از این قضیه مجیدی به من گفت كه وقت ام آر آی دارد و باید ساعت 5 به كلینیك برود. من اصرار كردم كه او این موضوع را با سرمربی تیم ملی در میان بگذارد ولی آقای كی‌روش در جلسه بود و امكان دسترسی به او وجود نداشت در آن شرایط من از اختیارات خودم استفاده كردم و به مجیدی گفتم كه برای گرفتن ام آر ای برود ولی شب به هتل برگردد. او اما برنگشت و یك روز بعد خداحافظی كرد.»

ترابیان در مورد اینكه می‌گویند او از كی‌روش خواسته بحث اخراج مجیدی را مطرح نكند تا خودش یك نامه خداحافظی بنویسد خاطرنشان می‌كند:« این مسائل كذب است و آقای كی‌روش آنقدر بزرگ و حرفه‌ای است كه خودش تصمیم بگیرد و توجهی به حرف‌های دیگران نداشته باشد. كادرفنی تیم ملی از جمله كی‌روش علاقه داشتند كه مجیدی در تیم ملی باشد ولی خود این بازیكن تصمیم به خداحافظی گرفت.»

بخش ورزشی تبیان


منبع: گل