تبیان، دستیار زندگی
اسون گوران اریکسون طبق گزارش سان انگلستان آماده است تا هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اریکسون در حوالی سرخ ها


 "اسون گوران اریکسون" طبق گزارش "سان" انگلستان آماده است تا هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده بگیرد.


اریکسون

مربی سوئدی 63 ساله درنظر دارد هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران که اوضاع نابسامانی دارد را برعهده بگیرد.

اریکسون تا به حال هدایت تیم‌های باشگاهی و ملی بسیاری را در اختیار داشته است. مقامات باشگاه پرسپولیس پیشنهاد یک میلیون پوندی به سرمربی پیشین تیم ملی انگلستان ارائه کرده‌اند.

منابع خبری از سفر اریکسون به دبی خبر داده‌اند. قرار است محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس و اریکسون در امارات با یکدیگر ملاقات کنند و در خصوص شرایط حضور وی در این تیم به گفتگو بنشینند. رویانیان پیش از این گفته بود که پرسپولیس به مربی بزرگ نیاز دارد و در همین راستا گفتگوهایی با اریکسون صورت گرفته است.

اریکسون تا به حال در 6 کشور مربیگری کرده است. وی حضور در دو باشگاه سوئدی، بنفیکا از پرتغال، رم، فیورنتینا، سامپدوریا و لاتزیو از ایتالیا، من سیتی و ناتس کانتی و تیم‌های ملی انگلستان، مکزیک و ساحل عاج مربیگری کرده است.

"سان" دوران سختی را برای اریکسون در ایران پیش بینی کرده است زیرا او زندگی مجلل و متفاوتی را تجربه می کند.

اریکسون تا به حال در 6 کشور مربیگری کرده است. وی حضور در دو باشگاه سوئدی، بنفیکا از پرتغال، رم، فیورنتینا، سامپدوریا و لاتزیو از ایتالیا، من سیتی و ناتس کانتی و تیم‌های ملی انگلستان، مکزیک و ساحل عاج مربیگری کرده است.

حمایت پروین از حمید استیلی

پس از انتشار خبر حضور اریکسون در پرسپولیس با علی پروین تماس گرفتیم تا در این مورد از او سوال کنیم.مدیر تیم های فوتبال پرسپولیس که انگار از این خبر کمی تعجب کرده بود با همان لحن همیشگی اش گفت:«نه بابا!البته اریکسون مربی خوبی است و شنیدم که در انگلیس هم مربی گری کرده.اما می گفتند که این بابا مشکلات شخصی دارد و به ایران نمی آید.یعنی مشکلاتش حل شده؟من نمی دانم و در جریان نیستم.»

وقتی از پروین پرسیدیم که آیا حضور چنین مربی بزرگی می تواند مشکلات پرسپولیس را حل کند یا نه او در جواب گفت:«در اینکه او مربی خوبی است شکی وجود ندارد.اما اگر اریکسون هم به ایران بیاید باید 4 یا 5 ماه وقت بگذارد که اسم من و بقیه بازیکنان را یاد بگیرد.پرسپولیس بحرانی است و شرایط خوبی ندارد.این تیم فقط برد می خواهد.به همین دلیل من فکر می کنم اریکسون هم که بیاید آخر فصل پولش را می خواهد و حق هم دارد.او اگر نتیجه هم نگیرد کسی نمی تواند خرده ای بگیرد.تیم را خودش نبسته و از میانه های فصل هم بالا سر تیم بوده است.»

پروین با حمایت از استیلی تاکید می کند که بهترین گزینه در شرایط فعلی پرسپولیس فقط استیلی است.او ادامه می دهد:«فکر می کنم در حال حاضر بهترین گزینه برای پرسپولیس حمید استیلی است.استیلی دو تا برد که بیاورد همه چیز حل می شود.اما اگر قرار باشد حمید بالا سر این تیم نباشد واقعا گزینه خوب داخلی وجود ندارد و باید یک مربی خارجی بالا سر تیم باشد.آن هم مربی که فوتبال ایران را بشناسد و از همه مهمتر با پرسپولیس هم آشنایی داشته باشد.»

بخش ورزشی تبیان

منبع : مهر