تبیان، دستیار زندگی
/ باقری: می روم تا جا برای جوانان باز شود کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس باتشکر از کادر فنی تیم ملی اعلام کرد دیگر قصد بازی در تیم ملی را ندارد و برای همیشه با فوتبال ملی خداحافظی می کند. کریم باقری که در اتریش این خبر را اعلام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریم باقری برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرد/

باقری: می روم تا جا برای جوانان باز شود


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس باتشکر از کادر فنی تیم ملی اعلام کرد دیگر قصد بازی در تیم ملی را ندارد و برای همیشه با فوتبال ملی خداحافظی می کند.

کریم باقری که در اتریش این خبر را اعلام کرد ، با بیان اینکه دیگر زمان بها دادن به بازیکنان جوان درتیم ملی فرارسیده است اظهار داشت : از اینکه کادر فنی تیم ملی مرا به اردوی این تیم دعوت کرد از همه آنها تشکر می کنم اما واقعیت این است که تیم ملی نیاز به جوان گرایی دارد و به همین خاطر تصمیم گرفتم برای همیشه از بازی از تیم ملی خداحافظی کنم تا جا برای جوانان باز شود.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: من در حال حاضر 33 سال سن دارم و قطعا به جام جهانی بعدی نخواهم رسید به همین خاطر تصمیم گرفتم با خداحافظی از تیم ملی جا را برای جوانان اینده دار فوتبال باز کنم.

کریم باقری درپایان خاطر نشان کرد: امیدوارم همه بازیکنان تیم ملی با درک و فهم حرفه ای به موضوع فرارسیدن پایان فوتبال خود فکرکنند و با هدف موفیت و سربلندی تیم ملی منافع ملی را به منافع شخصی خود ترجیح دهند تا جا برای جوانان و کسب موفقیت های بیشتر برای تیم ملی باز شود.