تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور "صمد مرفاوی" در راس كادر فنی تیم استقلال تهران گفت : مطمئن هستم كه مرفاوی می‌تواند در كارش موفق شود. "امیر قلعه نویی" اظهارداشت هیچ نگرانی از بابت اینكه مرفاوی در استقلال موفق نمی‌شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه‌نویی ": "مرفاوی " با استقلال موفق می‌شود


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور "صمد مرفاوی" در راس كادر فنی تیم استقلال تهران گفت : مطمئن هستم كه مرفاوی می‌تواند در كارش موفق شود.

"امیر قلعه نویی" اظهارداشت هیچ نگرانی از بابت اینكه مرفاوی در استقلال موفق نمی‌شود ندارم زیرا كادرفنی این تیم سه سال است با یكدیگر كار می‌كنند و هماهنگی و همفكری لازم را به‌دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: در كادر فنی این تیم تغییراتی صورت نگرفته است و من هم در امور فنی به این تیم كمك می‌كنم.

سرمربی سابق تیم استقلال تهران درباره حضورش در تمرین استقلال گفت :

استقلال خانه من است و من با این تیم به قهرمانی لیگ برتر دست یافتم همچنین من در جلسه معارفه صمد مرفاوی دوست قدیمی و همكارم شركت كردم .

وی افزود: خوب می‌دانم بزرگان استقلال از جمله فكری و منصوریان در راه كمك به مرفاوی از هرگونه تلاشی دریغ نكرده و برای ادامه و استمرار موفقیتهای این تیم پا به پای مرفاوی حركت خواهند نمود.

قلعه‌نویی با تقدیر از مدیران باشگاه استقلال كه در تركیب كادر فنی این تیم تغییری ایجاد نكردند ، گفت : با این كار تركیب كادر فنی ثابت ماند و جا دارد كه از مسوولان باشگاه به خاطر این امر تقدیر كرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دوران خوش خود در تیم استقلال افزود: در مدت سه سال گذشته فراز و نشیب‌های فراوانی با این تیم داشتم كه حاصل آن موفقیت در لیگ برتر و شركت در جام باشگاههای آسیاست.

وی درباره حضور خود و كادر فنی تیم ملی بر سر تمرینات تیم‌های دیگر گفت:

با شروع لیگ قطعا این كار را به همراه همكارانم خواهم كرد و حتی باید در مسابقات بیشتر حضور داشته باشم تا بازیكنان لایق را انتخاب كنیم.