تبیان، دستیار زندگی
شکست حیدری ، حاجی زاده و حبیبی نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کشتی ایران مشخص شدند دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی کشور طی دو روز گذشته در کرج برگزار شد و طی آن نفرات برگزیده به شرح زیر معرفی شدند. در وزن 55 کیلوگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج کشتی انتخابی تیم ملی کشور

شکست حیدری ، حاجی زاده و حبیبی


نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کشتی ایران مشخص شدند

دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی کشور طی دو روز گذشته در کرج برگزار شد و طی آن نفرات برگزیده به شرح زیر معرفی شدند.

در وزن 55 کیلوگرم :

تقی داداشی از مازندران اول شد ، فرید دژم خو از آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید ومحمد رضایی از همدان سوم شد.

وزن 60 کیلوگرم :

مراد محمدی ، عادل شاه پلنگ و مرتضی پاشاه امیر هر سه از مازندران به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

دروزن 66 کیلوگرم :

مسعود مصطفی جوکار از همدان اول شد ،حسین بابایی از مازندران عنوان دوم را از آن خود کرد وسیاوش گودرزی از اصفهان به مقام سوم دست یافت.

وزن 74 کیلوگرم :

علی بذری اول شد ، سعید ریاحی از گلستان کشتی گیر نوپا و بسیار جوان این دوره از رقابتها با کشتی ها شگفت آوری رقیبانی همچون حاجی زاده و حبیبی را از سر راه برداشت و به مقام دوم رسید و مهدی حاجی زاده از مازندران به عنوان سوم دست یافت.

دروزن 84 کیلوگرم :

رضا یزدانی از مازندران مقام اول را به خود اختصاص داد، جمال میرزایی ازهمدان ومحمد باقر عالی از گیلان به ترتیب به عنوان های دوم وسوم دست یافتند.

وزن 96 کیلوگرم

سعید ابراهیمی از همدان مقام اول را به خود اختصاص داد، جعفر دلیری از کرمانشاه دوم شد و یاسر قربانی از مازندران مقام سوم را کسب کرد.

در وزن 120 کیلوگرم:

فردین معصومی از گیلان اول شد،علیرضا حیدری از کرج عنوان دوم را ازآن خود کرد ورستم مرادی از کرمانشاه به مقام سومی اکتفا کرد.

نفرات اول این دوره از مسابقات به تیم ملی کشور راه یافتند ونفرات دوم وسومی نیز به اردوی این تیم دعوت خواهند شد.

نفرات اول این پیکارها به تیم ملی کشتی آزاد کشور راه یافتند و کشتی گیرانی که عنوان های دوم و سوم را کسب کردند نیز به اردوی این تیم دعوت خواهند شد.