تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی تنیس کشورمان در چهارمین روز مسابقات جام دیویس گروه 3 آسیا اقیانوسیه و در مرحله دوم که در مانیل فیلیپین برگزار می شود با پیروزی برابر تیم قدرتمند سریلانکا جواز حضور در دسته 2 آسیا اقیانوسیه را گرفت. براساس این گزارش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلام و بازگشت تنیس ایران به دسته 2 آسیا و اقیانوسیه


تیم ملی تنیس کشورمان در چهارمین روز مسابقات جام دیویس گروه 3 آسیا اقیانوسیه و در مرحله دوم که در مانیل فیلیپین برگزار می شود با پیروزی برابر تیم قدرتمند سریلانکا جواز حضور در دسته 2 آسیا اقیانوسیه را گرفت.

براساس این گزارش در اولین بازی سینگل ابتدا انوشا شاه قلی به مصاف آمریک روباسین رفت و موفق شد با نتایج (6-1 و 6-3 ) حریف خود را شکست دهد و در دومین بازی اشکان شکوفی تنیسور کشورمان در یک بازی نفس گیر 2-1 مغلوب هارشانابودامانا شد و در بازی سرنوشت ساز دوبل زوج شکوفی و شاه قلی موفق شدند زوج روها دیسیلوا و هارشانابودامانا را 2-0 شکست دهند. بدین ترتیب تیم ملی تنیس کشورمان در میان تشویق 1500 نفر از ایرانیان مقیم مانیل ضمن برگزاری جشن پیروزی با نتیجه 2-1 مقابل سریلانکا صعود خود را به دسته بالاتر را مسجل کرد.

گفتنی است تیم سریلانکا با داشتن دو مربی فرانسوی و یک مربی بدنساز تخصصی و گذراندن اردوی 5 ماه در بهترین کمپ تایلند پا به این مسابقات گذاشته بود.

شایان ذکر است تیم ایران فردا در بازی فینال به مصاف تیم قدرتمند و میزبان مسابقات ، فیلیپین خواهد رفت.