تبیان، دستیار زندگی
21 رشته جواز حضور گرفتند احتمال افزایش تیم‌های اعزامی وجود دارد سرنوشت تیم‌های اعزامی ایران به بازی های آسیایی 2006 دوحه قطر مشخص شد. پس از جلسات متعدد و هماهنگی‌های انجام شده در ستاد بازی‌های آسیایی دوحه و جلسات مشترك این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی دوحه مشخص شدند

21 رشته جواز حضور گرفتند
احتمال افزایش تیم‌های اعزامی وجود دارد


سرنوشت تیم‌های اعزامی ایران به بازی های آسیایی 2006 دوحه قطر مشخص شد.

پس از جلسات متعدد و هماهنگی‌های انجام شده در ستاد بازی‌های آسیایی دوحه و جلسات مشترك این ستاد با فدراسیون‌های ورزشی و سازمان تربیت بدنی، 21 رشته به صورت قطعی جواز حضور در بازی‌های دوحه را به دست آوردند.

رشته‌های پروش اندام، بسكتبال، بوكس، تكواندو، تیراندازی، جودو، دوچرخه سواری، دو و میدانی، شطرنج، شمشیربازی، شنا و شیرجه، واترپلو، فوتبال، قایقرانی، كاراته، كبدی، ووشو، كشتی، والیبال، وزنه برداری و هندبال رشته‌هایی هستند كه از سوی این ستاد برای حضور در مسابقات آسیایی دوحه انتخاب شدند.

گفتنی است جلسه‌ی نهایی در مورد تیم‌های اعزامی ظرف چند روز آینده برگزار می‌شود تا طی آن با در نظر گرفتن تمامی شاخص‌ها، اسامی این تیم‌ها به مهندس علی آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی اعلام شود.

تاكنون حضور این 21 تیم در مسابقات دوحه قطعی شده است اما، این احتمال نیز وجود دارد كه پس از جلسه نهایی و با در نظر گرفتن شاخص‌ها، چند تیم دیگر نیز به این فهرست اضافه شود.

از میان این رشته‌ها در رشته‌های پرورش اندام، بوكس، تكواندو‌، جودو، دوچرخه سواری، دوومیدانی، فوتبال، كاراته،‌ كشتی، والیبال، وزنه‌برداری و ووشو امیدهای مدال ایران در بازیهای آسیایی 2006 دوحه هستند.

پانزدهمین دوره بازیهای آسیایی دوحه هشتم آذر امسال آغاز می‌شود.