تبیان، دستیار زندگی
دوازدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزار می شود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوازدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزار می شود

تهران- رییس مركز برنامه ریزی و سیاستگذاری پژوهشی گفت: دوازدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری 22 تا 27 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

دوازدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزار می شود

ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری با مشارکت گسترده وزرات خانه ها، سازمان ها، دانشگاه و موسسات پژوهشی و تحقیقاتی، پارک های علم و فناروی و شرکت های تولید کننده و توزیع کننده تجهیزات پژوهشی و تحقیقاتی برگزار می نماید:
  • دوازدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناروی
  • دوازهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور
  • اولین نمایشگاه تجهیزات تحقیقاتی و آزمایشگاهی ساخت داخل
  • دومین همایش ملی مدیریت پژوهش و فناروی

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، دكتر 'مظفر شریفی' گفت: یكی از بخش های نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری غرفه های قطب های علمی است كه برخی از قطب های علمی كشور به ارایه دستاوردهای خود در این بخش می پردازند.

وی افزود: همچنین نشریات علمی كشور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری حضور فعال خواهند داشت.

شریفی خاطر نشان كرد: تجلیل از قطب های .نشریات علمی و پژوهشگران و فناوران برتر در این جشنواره از دیگر برنامه های این همایش است .

رییس مركز برنامه ریزی و سیاستگذاری پژوهشی در ادامه از رونمایی منشور و موازین اخلاق پژوهشی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری با حضور مقامات عالی رتبه نظام خبر داد و گفت: هدف از تهیه منشور اخلاق پژوهش در مرحله اول بالا بردن سطح آگاهی پژوهشگران و پیشگیری از تخلفات پژوهشی است و این منشور جهت مشخص كردن اصول ، حدود بایدها و نبایدهای مربوط به حوزه پژوهش و پژوهشگران تدوین شده است و به زودی در دستورالعملی جهت اجرا به دانشگاه ها و موسسات پژوهشی ابلاغ خواهد شد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس ذیل مراجعه فرمایید. www.researchweek.msrt.ir

بخش پروژه های دانش آموزی

تنظیم: منا جاسبی