تبیان، دستیار زندگی
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با انجام یك دیدار پیگیری شد و در طی آن تیم لیورپول با نتیجه‌ دو بر یك چلسی را شكست داد و سه امتیاز حساس این دیدار خارج از خانه را به دست آورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی لیورپول مقابل چلسی


هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با انجام یك دیدار پیگیری شد و در طی آن تیم لیورپول با نتیجه‌ دو بر یك چلسی را شكست داد و سه امتیاز حساس این دیدار خارج از خانه را به دست آورد.

لیورپول

در این دیدار كه در ورزشگاه استمفوردبریچ برگزار شد، شاگردان ویاس بواس بازی را هجومی آغاز كردند و چندین موقعیت گل زنی را توسط مثلث ماتا، مالودا و لمپارد خلق كردند، اما نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده و دروازه‌ پپه رینا را باز كنند.

بازیكنان لیورپول با این كه در این بازی میهمان بودند، اما تیم دست و پا بسته ای نبودند و چند موقعیت خوب گل زنی را بر روی دروازه‌ تیم پر ستاره چلسی ایجاد كردند تا این كه در دقیقه 33 با حركت خوب سوارز و بلیمی توپ به ماكسی رودریگرز رسید، او در حالی كه با پیتر چك تك به تك شده بود و توپ را وارد دروازه‌ كرد و بازی در نیمه اول با همین تك گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازیكنان چلسی برای فرار از شكست خانگی بازی را هجومی آغاز كردند و فشار زیادی را بر روی دروازه‌ لیورپول ایجاد كردند و توانستند در دقیقه 55 توسط دانیل استاریج به گل برسند، اما این پایان كار نبود و شاگردان دالگلیش در دقیقه 87 توسط گلن جانسون به گل پیروزی رسیدند و در نهیت بازی با هین نتیجه‌ به پایان رسید و دومین شكست پیاپی یاران ویاس بواس رقم خورد تا احتمال حضور گاس هیدینك كه كارش با تیم ملی تركیه به پایان رسیده، در این تیم بیشتر و بیشتر شود.

** برنامه و نتایج بازی‌های لیگ برتر انگلیس

شنبه

* اورتون 2 (جاگیلكا 541، بینیس 83)

ولورهمپتون یك (هونت 37)

* منچسترسیتی 3 (بالوتلی 41، ریچاردز 44، آگرو72)

نیوكاسل یك (گوسلینگ 89)

* نوریچ سیتی یك (موریسون 16)

آرسنال 2 (فان پرسی 27 و 59)

* استوك سیتی 2 (واترز 8، شاكروس 64)

كوئینز پارك 3 (هلگوسون 22و54، یانگ 44)

* ساندرلند صفر

فولام صفر

* سوانسی صفر

منچستریونایتد یك (هرناندس 11)

* وست برومویچ 2 (توماس 16، لانگ 56)

بولتون یك (كلاسنیچ 21)

* ویگان 3 (گومز 7، كالدول 31، كروسات 88)

بلكبرن 3 (آئیگبنی 2و90، هاویلت 60)

* یكشنبه

چلسی یك (استوریچ 55)

لیورپول 2 (رودریگز 33، جانسون 87)

* دوشنبه

تاتنهام ـ استون ویلا

** جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

1ـ منچسترسیتی 34 امتیاز

2ـ منچستریونایتد 29 امتیاز

3ـ نیوكاسل 25 امتیاز