تبیان، دستیار زندگی
رئال مادرید، كاناوارو و امرسون را از ایتالیا خرید باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا كاناوارو و امرسون بازیكنان تیم یوونتوس ایتالیا را خریداری كرد. باشگاه رئال مادرید در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام كرد: میاتوویچ مدیر امور ورزشی باش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش نقل و انتقالات در قاره سبز ؛


رئال مادرید، كاناوارو و امرسون را از ایتالیا خرید

باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا كاناوارو و امرسون بازیكنان تیم یوونتوس ایتالیا را خریداری كرد.

باشگاه رئال مادرید در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام كرد: میاتوویچ مدیر امور ورزشی باشگاه رئال عصر دیروز در شهر تورین ایتالیا با مقام‌های باشگاه یوونتوس برای انتقال فابیو كاناوارو و امرسون به توافق رسیده است.

ارقام این معامله فاش نشده اما روزنامه ال‌پاییس امروز نوشت كه رئال حدود ? ???میلیون یورو بابت این دو بازیكن به یوونتوس پرداخت می‌كند.

كاناوارو مدافع ایتالیایی و امرسون بازیكن برزیلی یوونتوس ایتالیا اكنون در تعطیلات تابستانی به سر می‌برند و در چند روز آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو باشگاه اختصاصی رئال مادرید به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

طبق این اطلاعیه، كاناوارو ? ???ساله كه یكی از بهترین مدافعان خط میانی در جام جهانی آلمان بود، برای سه سال با رئال قرارداد منعقد می‌كند.

امرسون بازیكن خط میانی كه ? ???سال دارد نیز قرارداد سه ساله‌ای با گزینه یك سال بیشتر در صورت توافق طرفین امضا می‌كند.

این دو بازیكن اولین مهره‌های جدید رامون كالدرون رییس جدید باشگاه رئال مادرید هستند كه قصد دارد خواسته فابیو كاپلو سرمربی جدید ایتالیایی این تیم را تحقق ببخشد.

زامبروتا و تورام در نیوکمپ

باشگاه فوتبال بارسلونا قهرمان اسپانیا و اروپا "لیلیان تورام" و "جیانلوكا زامبروتا" مدافعان تیم سقوط كرده یوونتوس را به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بارسلونا، پیش از این روزنامه ورزشی "الموندو دیپورتیو" چاپ اسپانیا در این‌باره نوشت: به نظر می‌رسد پیوستن تورام فرانسوی به نیوكمپ نزدیك‌تر است اما بارسلونا به دستور "فرانك ریكارد" سرمربی این تیم به دنبال جذب زامبروتا ایتالیایی هم خواهد بود.

اما امروز خبر رسید باشگاه بارسلونا با پرداخت 14 میلیون یورو برای زامبروتا و 5 میلیون یورو برای تورام این دو بازیکن را به خدمت گرفته است.

لیست تازه وارد های چلسی

باشگاه چلسی به گفته‌ی خوسه مورینیو هیچ تغییر دیگری در كادر بازیكنان خود نخواهد داشت.

سرمربی پرتغالی چلسی درباره‌ی عملكرد تیمش در بازار نقل و انتقالات گفت:« ما همه‌ی بازیكنان بزرگ و مهم خود را حفظ كرده‌ایم. همه آنهایی را كه در فصل گذشته برای قهرمان شدن ما بسیار تاثیرگذار بودند. ضمن آن كه بازیكنان تازه وارد ما از توانایی بالایی برخوردار هستند.»

میشائیل بالاك (بایرن مونیخ)، آندری شوچنكو (میلان)، سالومون كالو (فاینورد روتردام) و یان ابی میكل (لین اسلو) بازیكنان تازه وارد چلسی هستند. رفتن آیدرو گوج‌یانسن هم به بارسلونا قطعی شده است.

داف كه تا پایان سال 2007 با چلسی قرارداد دارد، در آستانه‌ی پیوستن به تیم همشهری چلسی یعنی تاتنهام قرار دارد. هر چند بیست و پنج میلیون یورویی كه چلسی در ازای فروش بازیكن خود طلب كرده است، كار را كمی دشوار می‌كند.

آسیه دل هورنو هم به احتمال فراوان راهی لیگای اسپانیا و باشگاه والنسیا خواهد شد.

روبرت هوث، بازیكن بیست و یك ساله‌ی چلسی هم كه پیش از این قصد رفتن از این باشگاه به میدلزبورو را داشت، دوباره در آستانه رفتن و جدایی از چلسی است.

به گفته گرت سوث گیت، مدیر فنی میدلزوبورو بار دیگر خواهان جذب این بازیكن تیم ملی آلمان شده است. بازیكن سال‌های پیش تیم ملی انگلستان در سایت باشگاه اعلام كرده است كه «بورو» برای فصل آینده به دو مدافع میانی نیاز دارد كه «هوث» یكی از آنهاست. سوت گیت همچنین از علاقه‌مندی این تیم برای به خدمت گرفتن نیكلا آنكلا، مهاجم فصل گذشته‌ی فنرباغچه تركیه خبر داد.

کویت در لیورپول

لیورپول هم قصد دارد «دیرك كویت»، بازیكن هلندی فاینورد روتردام را جانشین جبرئیل سیسه مهاجم آسیب دیده خود كند. «قرمزها» در برنامه‌ی خود فروش یان كرومكامپ و جیمی ترائوره را در نظر دارند.

کورادی در من سیتی

همچنین برناردو كورادی مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا و لاتسیو كه فصل گذشته در والنسیا توپ می‌زند، به جمع بازیكنان منچستر سیتی اضافه شده است.

این مهاجم سی ساله در كنار دیتمار هامان از بازیكنان تازه وارد به تیم دوم شهر منچستر هستند. او كه فصل گذشته به عنوان بازیكن قرضی در پارما بازی می‌كرد با قراردادی سه ساله راهی فوتبال جزیره شد.

و سرانجام چارلتون آتلتیك هم قرارداد لوك یانگ، كاپیتان و دارن بنت، مهاجمش را تمدید كرد. یانگ بیست و شش ساله كه پیش از این در راه رفتن به وستهام قرار داشت، از جمله بازیكنانی بود كه احتمال حضورش در تیم ملی انگلستان برای جام جهانی آلمان نیز می‌رفت.

كلایورت به هامبورگ نمی‌رود؛

هامبورگ همچنان ناكام در جذب مهاجم

باشگاه هامبورگ همچنان باید در پی به كارگیری مهاجم برای فصل آینده باشد چرا كه پاتریك كلایورت مهاجم هلندی والنسیا به این تیم نخواهد پیوست.

دیتمار بایرسدورفر، مدیر ورزشی هامبورگ خرید كلایورت را نوعی ریسك خواند.

با توجه به آن كه كلایورت سی ساله در سه سال گذشته به طور مرتب با آسیب دیدگی روبرو بوده است و فصل گذشته نیز پس از صد و نود دقیقه بازی دچار آسیب دیدگی و جراحی زانو شده بود، بایرسدورفر و سران هامبورگ خرید او را نوعی خطر به شمار آوردند.

مهاجم سابق بارسلونا و آژاكس آمستردام، در فصل 6 - 2005 تنها در ده بازی لالیگا حضور كوتاه داشت و هیچ نشانی از بازی‌های درخشان گذشته خود نداشت.

بایرسدورفر در این باره گفت:« ما تا كنون از جذب بازیكنانی كه با دیگر باشگاه‌ها قرار دارند، صرف نظر كرده‌ایم. به ویژه آن كه نمی‌دانیم كه آیا او نزد ما خواهد ماند یا خیر.»

میلان باروش تنها گزینه‌ی مطرح هامبورگ خواهد بود.