تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به تغییراتی كه در سیستم بازی تیم ملی خواهم داد، از " علی دایی " به اردوی این تیم دعوت نكردم. " امیر قلعه‌نویی "با اشاره به دعوت از ? ???بازیكن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"قلعه‌نویی": تغییر تاكتیك، علت دعوت نكردن "دایی" به اردوی تیم ملی است


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به تغییراتی كه در سیستم بازی تیم ملی خواهم داد، از " علی دایی " به اردوی این تیم دعوت نكردم.

" امیر قلعه‌نویی "با اشاره به دعوت از ? ???بازیكن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به سیستمی كه قرار است در زمین پیاده كنیم از دایی دعوت نكردم و در خصوص "فریدون زندی" نیز لازم است بگویم كه وی جایگاهی در این تیم نخواهد داشت.

وی با ارج نهادن به زحمات "علی دایی" در تیم ملی فوتبال ایران گفت:

در طول چند روز گذشته تلاش داشتم كه با دایی كه زحمات بسیاری را برای تیم ملی ایران كشیده است ، تماس داشته باشم ولی موفق نشدم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره عدم دعوت از " محمد نصرتی " به تیم ملی توضیح داد: نصرتی مصدوم است به همین خاطر از او دعوت نكردم ، برخی از افراد به من گله می‌كنند كه چرا بازیكنانی كه در تیمی عضویت ندارند به اردو دعوت شده‌اند كه به آنان می‌گویم برای من ملاك فنی آنان مهم است نه تیمشان .

وی درباره چگونگی دعوت از بازیكنان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: برای انتخاب بازیكنان من به همراه "كیومرث هاشمی" و داریوش مصطفوی سرپرست و دبیر فدراسیون فوتبال بیش از ? ??ساعت به گفت وگو پرداختیم و در هر پست حداقل ? ??بازیكن را انتخاب كردیم .

قلعه‌نویی درباره كادر فنی تیم ملی گفت: نگاهی به اعضای كادر فنی تیم ملی فوتبال ایران بیانگر آن است در تركیب این كادر همه چیز ازجمله تجربه، علم‌گرایی ، شجاعت ، شهامت و جوانی لحاظ شده است .

با توجه به این‌كه كار بزرگی را برعهده گرفته‌ام از افراد بزرگی نیز در این كادر استفاده كرده‌ام .

وی در ادامه اظهار داشت: من كار سختی را برعهده گرفته ام ولی امید دارم كه موفق شوم ، در شرایط فعلی من مجبورم دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران را از نظر توان بدنی و انگیزه به سطح مطلوبی برسانم چرا كه بازیكنان دوران استراحت خود را می‌گذرانند .

وی درباره چگونگی حضور لژیونرها در تمرینات تیم ملی گفت: از امروز رایزنی‌های خود را با تیم‌های اماراتی آغاز خواهیم كرد تا بتوانیم هر چه زودتر از بازیكنان ایرانی كه در این كشور فعالیت می‌كنند ، استفاده كنیم و در خصوص بازیكنانی كه در تیم‌های اروپایی بازی می‌كنند ، آنها نیز ???? ساعت قبل از بازی‌ها در اختیار ما قرار خواهند گرفت.

قلعه‌نویی درباره چگونگی دعوت از بازیكنانی همچون " كریم باقری و محمود فكری" اظهار داشت: برای من بحث ملی مطرح است ، ضمن آنكه این دو بازیكن سال گذشته در تركیب تیم‌های خود بسیار خوب كار كردند افزون بر آنكه از تجربه بالایی برای قرار گرفتن در دفاع آخر برخوردارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران متذكر شد: افزون بر بازیكنان با تجربه از بازیكنان جوان و جویای نامی هم دعوت كرده‌ایم كه امیدهای آینده فوتبال ایران به‌شمار می‌روند و شاید در همان مرحله اول از اردو خط بخورند ولی با شرایط تیم ملی آشنا می‌شوند .

وی درباره شرایط حضورش در تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من این تیم را ترك نكرده‌ام و به عنوان مدیر فنی در زمانی كه تیم ملی برنامه‌ای نداشته باشد در استقلال خدمت خواهم كرد و در صورتی كه كادر فنی این تیم از من مشورت بخواهند به آنها مشاوره می‌دهم .

قلعه‌نویی درباره برنامه‌هایش اظهار داشت: برنامه‌های خود را در سه بخش كوتاه ، میان و بلند مدت تدوین و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهم داد. در برهه كنونی برای من حضور قدرتمند در مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت‌های آسیا مهم است.

با توجه به توانایی و پتانیسل موجود در فوتبال ایران من معتقدم كه تیم كشورمان می‌تواند در جام جهانی ? ?????حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره تعامل با مربیان حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران گفت: اعتقاد كامل به مشورت با مربیان دارم و سعی دارم هر دو ماه جلسه‌ای با آنان برگزار كنم و از نظراتشان بهره گیرم افزون بر آن هریك از این مربیان هر زمان كه بخواهند، می‌توانند با من تماس بگیرند و نقطه نظراتشان را بگویند.

وی تداخل كار تیم ملی با تیم امید ایران را رد و گفت: برای آنكه هیچ تداخلی بین فعالیت‌های دو تیم به وجود نیاید من هیچ یك از بازیكنان تیم امید را به اردو دعوت نكردم افزون بر آنكه روز دوشنبه هفته جاری نشستی با كادر فنی تیم امید در كمیته ملی المپیك خواهم داشت و تمام مسائل را بررسی خواهیم كرد.