تبیان، دستیار زندگی
یك مربی خارجی و داخلی در تركیب استقلال صمد مرفاوی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد و امیر قلعه‌نویی نیز از این پس به عنوان مدیر فنی با این تیم همكاری می‌كند. دكتر محمد حسین قریب، مدیرعامل باشگاه استقلال اظه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صمد مرفاوی سرمربی استقلال شد؛ قلعه نویی مدیر فنی

یك مربی خارجی و داخلی در تركیب استقلال


صمد مرفاوی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد و امیر قلعه‌نویی نیز از این پس به عنوان مدیر فنی با این تیم همكاری می‌كند.

دكتر محمد حسین قریب، مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار كرد: با توجه به این كه قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران منصوب شد در نظر داشتیم از قلعه‌نویی در هر دو مسوولیت استفاده كنیم. اما، بر اساس تاكید و ابلاغ مهندس علی آبادی و كیومرث هاشمی مبنی بر این كه فعالیت قلعه‌نویی به طور مشخص باید در تیم ملی ادامه یابد چندین جلسه را با این مربی، شورای معاونین باشگاه و همچنین مذاكرات شفاهی با اعضای هیات مدیره داشتیم كه از میان گزینه‌ها و افراد مورد نظر به این دلیل كه استقلال بیشتر بازیكنان مورد نظر خود را در فصل نقل و انتقالات جذب كرده و تیم در حال بسته شدن بود تصمیم گرفتیم تا یكی از همكاران قلعه‌نویی در كادر فنی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود و به همین دلیل صمد مرفاوی را به عنوان بهترین گزینه انتخاب كردیم.

وی افزود: مرفاوی از مربیان خوب باشگاه استقلال است و دارای سوابق درخشانی در عرصه‌ی بازیگری بوده است و بهترین گلزن تاریخ استقلال به حساب می‌آید. در مدت سه سال وی نقش موثری در پیشرفت و قهرمانی استقلال داشته است و در جمع بندی نهایی تصمیم گرفتیم تااین مربی را در عرصه‌ی سرمربیگری به فوتبال كشور معرفی كنیم و به همین دلیل مرفاوی سرمربی استقلال شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان كرد: با توجه به این كه قلعه‌نویی مسوولیتی را در تیم ملی پذیرفته است قصد داشتیم تا همچنان در عرصه‌ی فنی از این مربی استفاده كنیم و به همین دلیل قلعه‌نویی به عنوان مدیر فنی باشگاه استقلال ما را یاری خواهد كرد.

قریب تصریح كرد: طی روزهای آینده یك یا دو پیشكسوت باشگاه را نیز به جمع كادر فنی استقلال اضافه می‌كنیم و همچنین در نظر داریم یك مربی تمرین دهنده‌ی مجرب خارجی را نیز بر اساس نیاز به كادر فنی اضافه كنیم و سایر اعضای كادر فنی نیز مانند گذشته به كار خود ادامه می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین از انتصاب جواد قراب به عنوان رییس كمیته‌ی پیشكسوتان و سخنگوی باشگاه استقلال خبر داد و اضافه كرد: قراب از بازیكنان خوش نام استقلال و تیم ملی بوده است و امیدواریم بتوانیم از وی نیز استفاده‌ی خوبی داشته باشیم.