تبیان، دستیار زندگی
به دلیل ربودن احمد السامارای رییس کمیته ملی المپیک عراق و دیگر اعضای این کمیته، تمام فعالیت های داخل و خارج فوتبال عراق برای کوتاه مدت به حال تعلیق درآمد. به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، حسین سعید رییس اتحادیه فوتبال ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعالیت های فوتبال عراق به حالت تعلیق درآمد


به دلیل ربودن احمد السامارای رییس کمیته ملی المپیک عراق و دیگر اعضای این کمیته، تمام فعالیت های داخل و خارج فوتبال عراق برای کوتاه مدت به حال تعلیق درآمد.

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، حسین سعید رییس اتحادیه فوتبال عراق اظهار داشت: تا زمانی که مساله آدم ربایی در ورزش ما حل نشود از تمامی فعالیت های فوتبال چه در داخل و چه در خارج عراق منع شده ایم.ما با مقامات کشورمان صحبت کرده ایم و آنها در تلاش هستند هرچه زودتر آدم ربایان را پیدا کنند.

این تصمیم در حالی اتخاذ می شود که تیم عراق در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیای 2007 در تاریخ 16 اوت با فلسطین بازی دارد . سعید گفت: در حال حاضر چاره ای نیست جز اینکه با فلسطین بازی کنیم. چندین تیم ما به رقابت های آسیایی صعود کرده اند از جمله تیم فوتبال زیر 19 سال که باید در هندوستان به میدان برود و تیم زیر 16 سال که در سنگاپور بازی خواهد کرد.

قرار است عراق روز جمعه دیداری دوستانه با تیم اردن در امان به انجام برساند.