تبیان، دستیار زندگی
کارلوس کروش می گوید هیچ کس حق ندارد فکر کند از الان به جام جهانی صعود کرده ایم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صحبت‌های جالب کارلوس کی‌روش


کارلوس کروش می گوید هیچ کس حق ندارد فکر کند از الان به جام جهانی صعود کرده ایم.

کی روش

سرمربی تیم ملی دقایقی بعد از کنفرانس مطبوعاتی اش در جاکارتا با خبرنگاران هم کلام شد. بحث بر سر نکاتی بود که او بر آنها تاکید داشت. بحث حمایت ویژه از تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی . او در این باره گفت:«باز هم تاکید می کنم روی 3 اصل اساسی . اینکه قبل از هر چیز باید بدانید کار تمام نشده ، ما از حالا باید به فکر تدارک بیشتر باشیم. برای مثال در دور بعدی ، ما امروز در تهران بازی داریم و همان شب باید برای بازی با ژاپن یا استرالیا ، پروازی 12 تا 15 ساعته داشته باشیم. دیگر آنجا نمی شود با این امکانات نتیجه گرفت. من از بچه ها و از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم و به مطبوعات هم می گویم ، کار را تمام شده نبینید و از الان جشن صعود نگیرید.»

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای 100 روز تعطیلی تیم ملی دارد. آیا قرار است به سفر برود؟؛ گفت:« فعلا که برنامه ام برگشتن به ایران همراه شماست. باید 5 شنبه با کفاشیان برای ادامه راه جلسه بگذاریم و برای تدارک تیم ، برنامه ریزی کنیم. البته خیلی دوست دارم یک کنفرانس مطبوعاتی هم با خبرنگاران داشته باشم.»

و سپس ادامه داد:« راستش بعد از این نشست ، مدتی برای استراحت ، به مسافرت می روم. البته این بار مقصدم را نمی گویم. فقط می گویم برنامه ام رفتن به ماهیگیری است. شاید هم برای تان بازیکنان درشتی صید کردم( می خندد)»

راستش بعد از این نشست ، مدتی برای استراحت ، به مسافرت می روم. البته این بار مقصدم را نمی گویم. فقط می گویم برنامه ام رفتن به ماهیگیری است. شاید هم برای تان بازیکنان درشتی صید کردم( می خندد)»

و سئوال آخر ما از کروش این است؛ شما خوش شانسید که هیچ کس از روزنامه گاران ، برای کارهای تان ، بهانه های الکی نمی گیرد. به عکس بلاژویچ و برانکو ، شما را دوست دارند و انتقاد از کارتان جرم است!. کروش تغییر لحن می دهد و خیلی جدی می گوید:« انتقاد از من جرم نیست. همه چیز باید سر جای خودش باشد. من خیلی صریح خواسته هایم را می گویم و کارم را پیش می برم بدون کم کاری. اتفاقا خوشحال می شوم اگر اشتباهی دارم ، به من بگویید. ( بعد لبخندی می زند و ادامه می دهد) اگر دوست دارید ، می توانمید انتقاد کنید!»

بخش ورزشی تبیان


منبع : خبرآنلاین