تبیان، دستیار زندگی
كمیته مطبوعات و پیشكسوتان فوتبال را تشكیل می‌دهم درایت سرمربی جوان باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی سبب شد كه مسئولین فدراسیون فوتبال پس از هم اندیشی، وی را به سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال كشورمان منصوب كنند. قلعه نوعی پس از ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی:كادر فنی طی سه روز آینده مشخص می‌شوند

كمیته مطبوعات و پیشكسوتان فوتبال را تشكیل می‌دهم


درایت سرمربی جوان باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی سبب شد كه مسئولین فدراسیون فوتبال پس از هم اندیشی، وی را به سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال كشورمان منصوب كنند.

قلعه نوعی پس از این انتخاب با تشكر از مسئولین گفت: سرمایه گذاری بر روی نیروهای جوان را به فال نیك می گیرم، فوتبال ما پتانسیل قوی دارد، استعدادهای خوبی در این فوتبال هستند كه باید شناسایی شده و به فعلیت درآیند. ما می توانیم از این استعدادها استفاده كرده و با درایت فوتبالمان را از وضعیت فعلی خارج كنیم.

سرمربی جدید تیم ملی در ادامه گفت: ما در كشورمان و در زمینه فوتبال مدیران لایق و قوی همچون مصطفوی، هاشمی و علی آبادی داریم كه مطمئناً با استفاده بهینه از این نفرات می توانیم فوتبال كشورمان را به جایگاه شایسته اش برسانیم.

امیر قلعه نوعی در ادامه با بیان این كه طی دو، سه روز آینده نفرات كادر فنی تیم ملی را انتخاب خواهد كرد، گفت: زمان بسیار محدود است و من سعی می كنم ظرف دو، سه روز آینده همكاران كادر فنی را انتخاب كنم.

وی افزود: تیم ملی كشورمان هفته آینده تمرینات خود را برای آماده سازی به منظور حضور مقتدر در جام ملتهای آسیا آغاز خواهد كرد.

قلعه نویی در مورد اعتقادش به نیروها و بازیكنان جوان گفت: من به جوانها اعتقاد دارم اما، این به معنی دگرگون كردن تیم ملی نیست. بهتر است كه جوانگرایی با حوصله انجام گیرد.

وی در پایان گفت: دوست دارم كه دو كمیته برای تیم ملی تشكیل دهم، یكی كمیته مطبوعات كه حقی به گردن فوتبال دارند و دیگر كمیته فكر و نظر پیشكسوتان فوتبال. این دو كمیته بالهای قوی برای تیم ملی خواهند بود! امیدوارم كه مردم، مطبوعات و پیشكسوتان با دعای خیر خود بنده و تیم ملی كشورمان را همراهی كنند.