تبیان، دستیار زندگی
انتخاب امیر قلعه‌نوعی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری جهان داشت. CNN با انتشار مطلبی نوشت: سرمربی تیم استقلال تهران با دریافت پیشنهادی به عنوان سرمربی تیم ایران برگزیده شد تا خبر تك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازتاب انتخاب سرمربی تیم ملی ایران در رسانه‌های جهان


انتخاب امیر قلعه‌نوعی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری جهان داشت.

CNN با انتشار مطلبی نوشت: سرمربی تیم استقلال تهران با دریافت پیشنهادی به عنوان سرمربی تیم ایران برگزیده شد تا خبر تكلیف برانكو ایوانكوویچ، سرمربی ایران در جام جهانی 2006 روشن شود.

رویترز در این خصوص تصریح كرد: در حالیكه ایوانكویچ در جام جهانی نتوانسته بود به نتایج خوبی برسد، از كارش در تیم ملی كنار گذاشته شد تا قلعه نوعی سكان هدایت آن را بر عهده بگیرد.

رویترز ادامه داد: قلعه نوعی سال گذشته به عنوان سرمربی استقلال توانست تیمش را به مقام قهرمانی برساند و كارنامه خوبی را در فوتبال ایران برجای گذاشت.

آنتارا نیوز درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ایران نوشت: نتایج ضعیف برانكو در آلمان مسئولین ورزش ایران را مجبور كرد كه هدایت تیم را به شخص جدیدی واگذار كنند. قلعه نوعی از نظر مقامات بهترین انتخاب بود تا بار دیگر یك مربی داخلی مسئولیت هدایت تیم ملی ایران را عهده دار شود.

خبرگزاری آلمان در همین زمینه عنوان كرد: مربی موفق استقلال سرمربی جدید تیم شد تا شایعه حضور دوباره برانكو ایوانكویچ در این تیم به طور كلی برطرف شود.

بیشتر سایت های خبری در این زمینه مطالبی را به چاپ رساندند و این انتخاب توجه زیادی از رسانه های ورزشی جهان را به خود معطوف ساخت.