تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پس از مذاكره‌ تلفنی با مصطفوی، به توافق رسیدیم كه قلعه‌نویی به صورت همزمان در استقلال و تیم ملی فعالیت كند. قریب ، گفت: در تماس تلفنی با مصطفوی به توافق رسیدیم كه قلعه‌نویی به طور همزمان در تیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه‌ نویی همزمان در تیم‌ ملی و استقلال


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پس از مذاكره‌ تلفنی با مصطفوی، به توافق رسیدیم كه قلعه‌نویی به صورت همزمان در استقلال و تیم ملی فعالیت كند.

قریب ، گفت: در تماس تلفنی با مصطفوی به توافق رسیدیم كه قلعه‌نویی به طور همزمان در تیم ملی و استقلال فعالیت كند و او همچنان سرمربی استقلال است.

وی افزود: به علی آبادی و هاشمی به دلیل حسن انتخابشان تبریك می‌گویم. به نظر من كاركردی كه امیر قلعه‌نویی برای استقلال داشت و بر اساس شناختی كه از او دارم او یكی از موفق‌ترین مربی‌های لیگ برتر بوده و با توجه به شرایط و محدودیت‌هایی نظیر كمبود بودجه، منابع، توقعات بالا و فشار افكار عمومی بر مجموعه‌ مدیریت استقلال، او توانست این مشكلات را پشت سر بگذارد. قلعه نویی یكی از كانون‌هایی است كه بیشترین فشارها بر او وارد آمده است.

قریب ادامه داد: قلعه‌نویی توانست در استقلال با كاری جمعی و تیمی، از این مشكلات عبور كند و به همراه استقلال در برنامه‌ای سه ساله قهرمان ایران شود. این تجربه‌ای ارزشمند است و قلعه‌نویی می‌تواند در تیم ملی از آن تجربیات استفاده كند.

وی افزود: معمولا تیم‌های ملی از سوی بحران‌هایی تهدید می‌شوند اما، باور دارم كه قلعه‌نویی می‌تواند با مدیریتش آنها را مهار كرده و از پس مشكلات برآید. امیدوارم با مدیریت و توانایی فنی قلعه‌نویی و با حمایت همه‌ی رسانه‌ها، مسوولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال، بتوانیم تیم ملی موفقی در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.