تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان تربیت بدنی و معاون رییس جمهور پس از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از این كه كار به دست مربیان ایرانی سپرده شد استقبال می‌كنم و بسیار خوشحالم كه مربی ایرانی هدایت تیم ملی ایران را بر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی آبادی: برخی افراد از داخل، كنفدراسیون فوتبال آسیا را تحریك می‌كنند


رییس سازمان تربیت بدنی و معاون رییس جمهور پس از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از این كه كار به دست مربیان ایرانی سپرده شد استقبال می‌كنم و بسیار خوشحالم كه مربی ایرانی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفته است.

مهندس محمد علی‌آبادی اظهار كرد: من از این كه كار به دست مربیان ایرانی سپرده شد استقبال می‌كنم و بسیار خوشحالم كه مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی انتخاب شد. اما، مسلما در مقاطعی دیگر نیاز به مربی خارجی وجود دارد و ما باید برای رفع كمبودها از علم آنها استفاده كنیم. اما، چقدر زیباست كه زمان حضور ایران در جام جهانی یك مربی ایرانی روی نیمكت بنشیند. حتما بدانید كه هیچ كس به اندازه‌ی یك ایرانی برای كشورش دلسوزی نمی‌كند.

وی افزود: هر كس در هر جایگاهی و با هر دیدگاهی به یقین كشورش را دوست دارد و به آن عشق می‌ورزد. لذا از این كه دوستان همفكری كرده و مربی ایرانی را ترجیح دادند بسیار خوشحالم. قلعه‌نویی پیش از این بازیكن بسیار خوبی بوده و هم اكنون نیز مربی خلاق و با وجدان است و امیدوارم كه او در این عرصه‌ی جدید نیز موفق باشد.

علی‌آبادی درباره‌ی حمایت سازمان تربیت بدنی از كادر فنی جدید تیم ملی گفت: وظیفه‌ی سازمان حمایت از تمامی فدراسیون‌ها و تیم‌های ورزشی است و فوتبال كه رشته‌ای پرطرفدار و جمعی است و عموم مردم نیز به آن علاقه دارند مورد حمایت بیشتر سازمان قرار داشته و خواهد داشت.

رییس سازمان تربیت بدنی درباره‌ی تصمیم كمیته‌ی اجرایی كنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر به رسمیت شناختن مقام‌های پیشین فدراسیون فوتبال ایران گفت: من نمی‌دانم آقایان چه چیزی گفته‌اند، ما یك كشور هستیم و قانون، مقررات، دولت و مجلس داریم اما، متاسفانه برخی از داخل تلاش می‌كنند كه طرف خارجی را تحریك كنند. بر اساس مطالعاتی كه داشته‌ایم و طی مذاكراتی كه انجام داده‌ایم متوجه شده‌ایم كه برخی افراد از داخل، كنفدراسیون فوتبال آسیا را تحریك می‌كنند و این افراد به دنبال مطالباتی هستند اما، در هر حال ما در چارچوب قوانین كشور كار می‌كنیم و به هیچ وجه از اختیارات قانونی كشورمان كوتاه نمی‌آییم.