تبیان، دستیار زندگی
سیگار کشیدن باعث می‏شود شما هر چه سریع‏تر از شر سلامتی و زندگی‏تان، به امید خدا خلاص شوید و بتوانید پا به عرصه‏های جدیدتری از جمله جهان آخرت بگذارید و تجربه‏های جدید کسب کنید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فواید سیگار کشیدن! (طنز)

سیگار

ـ سیگار کشیدن باعث می‏شود شما هر چه سریع‏تر از شر سلامتی و زندگی‏تان، به امید خدا خلاص شوید و بتوانید پا به عرصه‏های جدیدتری از جمله جهان آخرت بگذارید و تجربه‏های جدید کسب کنید.

ـ وقتی سیگار می‏کشید، سرفه‏هایی می‏کنید که جیگرتان حسابی حال می‏آید! انگار قولنج ریه‏تان را گرفته باشند! شش‏تان حال می‏آید!

ـ آنهایی که سیگاری هستند، بعد از مدتی متوجه می‏شوند که روابط عاطفی عمیقی با چای و نسکافه پیدا کرده‏اند.

ـ اگر سیگاری شوید، برای مواقع بیکاری، بی‏عاری، بی‏خوابی، بیداری، بیزاری، بی‏ذاتی، بیماری، سیرابی، لیوانی، خیشاحی ( منظور همان خوشحالی است)، نیراحی (ناراحتی!) و سایر مواقع، بهترین امکان را در اختیار دارید.

اگر سیگاری شوید، دارای روابط اجتماعی درخشانی می‏شوید و می‏توانید دوستان جدید زیادی پیدا کنید:

الف ـ وقتی شما جزء خریداران سیگار باشید، دوستانی را پیدا می‏کنید که از بس دوستتان دارند، شما را به شکل شیرینی می‏بینند.

ب ـ وقتی شما جزء مصرف‏کنندگان سیگار باشید، دوستان مهربان‏تان شما را به شکل مگس می‏بینند! در نوع ب، دوستی از طرف شما بسیار عمیق‏تر خواهد بود.

ـ اگر سیگاری شوید، توی محیط‏های سربسته و عمومی از دست سیگاری‏ها حرص نمی‏خورید. این خودش باعث می‏شود آرامش اعصاب داشته باشید.

ـ وقتی سیگاری شوید، می‏توانید در مسابقه جهانی ترک سیگار شرکت کنید و کلی پول به جیب بزنید.

ـ اگر سیگاری شوید، وقتی با اقوام و دوستان به پیک‏نیک می‏روید، موقع روشن کردن آتش می‏توانید روش روشن کردن کبریت در میان باد و بوران را به آنها نشان دهید و خودتان را به عنوان یک قهرمان ملی معرفی کنید.

ـ اگر سیگاری شوید، با سوپری سر کوچه‏تان بیشتر رفیق می‏شوید؛ طوری که اگر یک روز به سراغش نروید، دلش برایتان تنگ می‏شود.

ـ اگر مخفیانه سیگار بکشید، می‏توانید با کوچه‏پس‏کوچه‏های اطراف خانه، پشت‏بام، زیرزمین و دیگر جاهایی که تا حالا زیاد بهشان توجه نکرده‏اید، بیشتر آشنا شوید.

ـ وقتی مخفیانه سیگار می‏کشید، با ادوکلن، عطر و دئودورانت‏های ارزان‏قیمت و همچنین انواع آدامس‏های p.k، خروس‏نشان، relax و غیره آشناتر و به آدمی خوش‏بو با دندان‏هایی سفید مبدل می‏شوید.

ـ هرچه بیشتر سیگار بکشید، راحت‏تر می‏توانید از شر پول‏هایی که توی جیبتان سنگینی می‏کند، راحت شوید.

ـ اگر سیگاری شوید، راحت‏تر می‏توانید در شهرهای بزرگ که هوای آلوده دارند، زندگی کنید.


باشگاه کاربران تبیان ـ ارسالی از: soltanmoradi