تبیان، دستیار زندگی
و رستمی شاید به مسابقات جهانی نرسند هادی ساعی قهرمان افسانه ای تكواندو جهان و المپیک و مرتضی رستمی قهرمان جهان در سال 2003 آلمان در تمرینات روز گذشته تیم ملی دچار آسیب دیدگی شدید شدند. ساعی كاپیتان با اخلاق كشورمان در تمرین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آسیب دیدگی شدید دو ملی پوش تكواندو؛

ساعی و رستمی شاید به مسابقات جهانی نرسند


هادی ساعی قهرمان افسانه ای تكواندو جهان و المپیک و مرتضی رستمی قهرمان جهان در سال 2003 آلمان در تمرینات روز گذشته تیم ملی دچار آسیب دیدگی شدید شدند.

ساعی كاپیتان با اخلاق كشورمان در تمرینات عصر دیروز در سالن رزمی مجموعه ورزشی آزاد به هنگام مبارزه با حمید سرآبادانی از ناحیه منیسک زانو آسیب دید و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

مرتضی بهرامی نژاد پزشك تیم ملی در خصوص آسیب دیدگی ساعی كه در سالن حاضر بود گفت: فعلا زود است بخواهم در این باره نظر بدهم ولی احتمالا آسیب دیدگی وی جدی است.

ساعی نیز كه لنگان لنگان در حال ترك سالن بود در این باره اظهار داشت؛ احساس می كنم كه آسیب دیدگیم جدی است و در صورتی كه نیاز به جراحی داشته باشد خیلی سریع اقدام به آن كرده تا خود را برای مسابقات دوحه آماده كنم.

اما مرتضی رستمی قهرمان سنگین وزن كشورمان نیز به هنگام مبارزه تمرینی با علی تاجیك در حالی كه وی به هنگام ضربه زدن با پای جلو بود تاجیك با پای عقب ضربه ای به مچ پای رستمی وارد كرد به نوعی كه این بازیكن سنگین وزن همچون ساعی از ادامه تمرینات معاف و لنگان لنگان شیاپچانگ را ترك كرد.

رستمی هم گفت؛ احساس می كنم روی پای چپم با شكستگی مواجه شده و درد شدیدی دارم. باید به فدراسیون پزشكی رفته یا ببینم دكترها چه نظری دارند.

ذوالقدر سرمربی تیم ملی هم كه در سالن حاضر بود در این باره تصریح كرد؛ امیدوارم آسیب دیدگی ساعی و رستمی جدی نباشد تا تیم با روحیه مضاعف به تمرینات خود ادامه دهد.

در هر حال به نظر می رسد با توجه به فرصت محدود تا مسابقات انتخابی تیم ملی (هشتم مرداد) این دو بازیكن مسابقات جهانی تایلند را از دست داده اند.