تبیان، دستیار زندگی
هنوز برآورد دقیقی از تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست و کمیته بحران برای رسیدگی به علل این حادثه تشکیل شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لرزش و صدای مهیب در تهران چه بود؟


هنوز برآورد دقیقی از تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست و کمیته بحران برای رسیدگی به علل این حادثه تشکیل شده است

زمین لرزه

نماینده مردم شهریار با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار مهیب در حوالی تهران گفت: این انفجار در حوالی روستای بیدگنه از توابع شهرستان ملارد رخ داده است.

به گزارش «تابناک»، حسین گروسی، نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار مهیب در حوالی تهران گفت: این انفجار در حوالی روستای بیدگنه از توابع شهرستان ملارد رخ داده است.

نماینده شهریار در مجلس تأکید کرد: این انفجار احتمالا در انبار مهمات پادگان رخ داده، ولی بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد و این موضوع قطعی نیست.

چند تن از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس این خبر را تأیید کردند.

عزیز اکبریان، نماینده کرج نیز ضمن تأیید این خبر گفت: انفجار در یک پادگان نظامی حوالی شهریار رخ داده است.

پرویز سروری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با فارس، این حادثه را ناشی از انفجار زاغه مهمات یک پادگان نظامی عنوان کرد.

به گفته برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی، این انفجار در یک پادگان متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رخ داده است.

ظهر امروز، انفجاری در یکی از زاغه‌های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد

در همین باره، اطلاعات و داده‌های ثبت شده روی دستگاه‌های زلزله‌شناسی از وقوع زلزله اطلاعاتی نمی‌دهد اما همچنان پردازش روی داده‌ها ادامه دارد.

روابط عمومی پژوهشکده زلزله‌شناسی درباره برخی لرزش‌های حس شده در سطح شهر تهران اظهار داشت: اطلاعات و داده‌های ثبت شده روی دستگاه‌های زلزله‌سنجی از وقوع زلزله اطلاعاتی نمی‌دهد اما همچنان پردازش روی داده‌ها ادامه دارد.

تکمیلی:

ظهر امروز انفجاری در یکی از زاغه‌های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، ظهر امروز، انفجاری در یکی از زاغه‌های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد.

بخش اجتماعی تبیان


منبع : تابناک