تبیان، دستیار زندگی
تصمیم گرفته ایم در زمین به استعاره ای و کنایتی جامعه ی مجازیمان را برادرانه باز بسازیم تا الگویی باشد برای جامعه ای علوی و حرکتی برای ترویج شعر و شعور فداکاری و وفاداری.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عقد اخوت مجازی تبیان

با استعانت به الطاف احدی، به سنت نبوی و همزمان با عید ولایت علوی؛ به یاد یادگار پیامبر اعظم(ص) که اصحاب خویش را به برادری خواند- و صد البته کسی جز مولایمان امیرالمومنین شایسته برادری با ایشان نبود- ما نیز چنین می کنیم تا تجدیدی باشد از آنچه در آسمانها نیز مشهور است و تصمیم گرفته ایم در زمین به استعاره ای و کنایتی جامعه ی مجازیمان را برادرانه باز بسازیم تا الگویی باشد برای جامعه ای علوی و حرکتی برای ترویج شعر و شعور فداکاری و وفاداری. شما نیز اگر مرد راهید بسم الله.

- نظر شما دوستان را به نکات زیر جلب می نماییم:

1  - این طرح نمادین، با تمسک به سنت پیامبر اسلام(ص)، برنامه ریزی شده و صرفاً جهت برادران عزیز تبیانی می باشد. امیداریم موجبات رضایت فرزند برومندشان امام عصر(عج) را فراهم آورد.

2- زمان شروع این طرح، روز سه شنبه مورخ 24/08/90 (روز عید غدیر) و خاتمه آن پایان روز می باشد.برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

3 -  این طرح مخصوص اعضای تبیان می باشد .

4 – پس از پایان ثبت نام ؛ صفحه ای نمایش داده می شود که متن صیغه عقد اخوت در آن قرار داده شده است . توجه داشته باشید که صیغه عقد اخوت از ابتدای روز سه شنبه مورخ 24/08/90 تا پایان روز می بایست خوانده شود.

گروه دین نبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.