تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نقش روابط عمومی‏ ها نقش بسیار حساسی است، زیرا آن‏ها از یك سو باید به روند حركت سازمان توجه ویژه داشته باشند و از سوی دیگر فعالیت‌ها را به مسوولان و جامعه منعكس كنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

نقش روابط عمومی‏ ها نقش بسیار حساسی است

عباس لهراسبی

رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نقش روابط عمومی‏ ها نقش بسیار حساسی است، زیرا آن‏ها از یك سو باید به روند حركت سازمان توجه ویژه داشته باشند و از سوی دیگر فعالیت‌ها را به مسوولان و جامعه منعكس كنند.

به گزارش روابط عمومی، عباس لهراسبی در نشستی با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود، تقویت جایگاه روابط عمومی را در سطح اداره کل بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: نقش خطیر روابط عمومی‌ در سازمان تبلیغات اسلامی به‌طور حتم در جهت تقویت آن‌ است و در چنین شرایطی و با نگاه جدید، توقع روابط عمومی مرکز از این اداره کل بسیار قابل توجه است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی كشور همچنین حضور روابط عمومی در جلسات و تصمیم گیری ها را دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و اضافه كرد: در هر سازمانی، روابط عمومی ها باید از نخستین جاهایی باشند كه از اتفاقات مطلع می‌شوند و در این زمینه باید ارتباط خوبی میان روابط عمومی با مدیر سازمان‌ و رسانه‌ها باشد و این بسیار با اهمیت است.

به گفته لهراسبی، برای بهتر اجرا شدن كارها در سازمان به كمك روابط عمومی‌ نیازی مبرم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار، خدمت رسانی به مردم و تلاش برای رفع مشكل آنان را از وظایف اصلی روابط عمومی ها دانست و افزود: ماهیت كار روابط عمومی ها بسیار ظریف، لطیف و در عین حال پیچیده بوده و در دنیای امروز كار آسانی نیست.

حجت الاسلام علی شکری، فعالیت روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی طی چند سال اخیر را بسیار مطلوب دانست و اظهار داشت: روابط عمومی نباید تنها به شكل مخبر عمل كرده و از سایر زوایای كار روابط عمومی غافل بماند؛ بلكه باید جایگاه خود را تقویت كرده و نتیجه مطلوبتری كسب كند.

وی نهاد روابط عمومی را نیازمند علمی تر شدن بیشتر و آشنایی با تکنیک های روزآمد دانست و در ادامه اظهار داشت: مسوولان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور برای این بازسازی، آگاهی نسبت به ضعف ها و نیز ظرفیتهای بالقوه، به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر توجه ویژه ای داشته و دارند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ارتباط روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان را با بدنه سازمان و خصوصا با مسوولان و رسانه های استانی را بسیار مطلوب دانست و افزود: مدیریت این اداره کل از هر اقدامی جهت تقویت عملکرد روابط عمومی کوتاهی نخواهد کرد.

بر اساس ارزیابی‌ای که توسط دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان و روابط عمومی استانداری در سالجاری صورت گرفته، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، در رتبه ی برتر این استان قرار دارد.

تنظیم: هومن بهلولی