تبیان، دستیار زندگی
به رغم اخبار منتشر شده درباره سری جدید برنامه «صندلی داغ» خبر حضور فرزاد حسنی در این برنامه رد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرزاد حسنی دوباره حذف شد!


به رغم اخبار منتشر شده درباره سری جدید برنامه «صندلی داغ» خبر حضور فرزاد حسنی در این برنامه رد شد.

فرزاد حسنی

با وجود اینکه چندی پیش خبر حضور فرزاد حسنی در برنامه تلویزیونی «صندلی داغ» خبر برتر برخی رسانه های شده بود این حضور هم با اعلام مجری سری جدید این برنامه تکذیب شد. بنابر تازه ترین اخبار رسیده درباره این برنامه محمجعفر خسروی به جای فرزاد حسنی «صندلی داغ» جدید را اجرا خواهد کرد. تهیه‌کننده برنامه «صندلی داغ» ضمن تکذیب اجرای سری جدید برنامه توسط فرزاد حسنی، از محمدجعفر خسروی به عنوان مجری جدید این برنامه نام برد. سری جدید برنامه «صندلی داغ» با اجرای محمدجعفر خسروی همزمان با عید غدیر خم جلوی دوربین می‌رود. پس از پخش آخرین سری از مجموعه برنامه «صندلی داغ» اخباری مبنی بر پخش سری جدید این برنامه با اجرای فرزاد حسنی منتشر شد، علیرضا جلالی در گفت‌وگو با شبکه ایران ضمن تکذیب این خبر گفت: برخلاف شایعاتی که منتشر شده، محمد جواد خسروی اجرای سری جدید این برنامه را به عهده خواهد داشت. وی در ادامه افزود: سری جدید برنامه 26 قسمت است و همزمان با عید غدیر خم ضبط آن آغاز خواهد شد. سری جدید به سفارش گروه اجتماعی شبکه دو سیما ساخته می‌شود و تهیه‌کنندگان این برنامه همانند قبل حمید آخوندی و علیرضا جلالی هستند. «صندلی داغ» در زمره‌ نخستین برنامه‌های گفت‌وگو محور در تلویزیون ایران قرار می‌گیرد و پیشینه آن در تلویزیون‌ به نوروز 83 برمی گردد. در طول این سال‌ها این برنامه چند بار متوقف و مجری عوض کرده است. داریوش کاردان، احمد نجفی، زنده یاد منوچهر نوذری و نیز مهدی سجاده‌چی و امیرحسین مدرس مجریان پیشین «صندلی داغ» بوده‌اند. محمدجعفر خسروی، یکی از مجریان باجسارت تلویزیون است که کارش را با رادیو مشهد آغاز کرده است؛ اما خیلی زود و در همان سال‌های ابتدایی فعالیتش پایش به تلویزیون باز شد. برنامه «یک صبح، یک سلام» (رادیو)، «روز از نو» و «تهران 20» از جمله برنامه‌هایی است که با اجرای وی به روی آنتن تلویزیون رفته است.

تصمیمات شتاب زده

تکذیب چندباره خبر حضور فرزاد حسنی در تلویزیون از آنجا جالب توجه است که این برای چندمین بار است که رسانه ها خبر از ساخت برنامه ای گفت وگو محور با حضور این مجری حاشیه ساز می دهند و پس از مدتی این خبر تکذیب می شود و این به معنای دنباله دار بودن سریال جدایی فرزاد حسنی از آنتن تلویزیون است.

رشیدپور: امیدوارم تصمیم آقایان عوض شود و فرزاد حسنی را به خانه اش بازگردانند، او از جنس رسانه است و بی گمان حضورش در قاب تلویزیون تحولی قابل توجه در رخوت رسانه ای ماه های اخیر خواهد بود… بهتر است به جای هزار ساعت سخنرانی در مورد معایب شبکه فارسی وان هر روز فقط یک دقیقه تصمیم های منطقی بگیریم.

رضا رشیدپور از مجریان جنجالی و هم دوره فرزاد حسنی چندی پیش به بهانه حذف فرزاد حسنی از برنامه ماه عسل در یادداشتی نوشته بود: «دیروز فرزاد حسنی به من زنگ زد عصبی به نظر می ‌رسید، دلیلش را پرسیدم با کمال تعجب گفت اجازه اجرای برنامه در تلویزیون را به او نداده اند، از تصمیم های لحظه ای و شتاب زده مدیران شبکه بسیار دلخور بود... یک هفته پیش من به فرزاد زنگ زدم، خوشحال به نظر می ‌رسید دلیلش را می ‌دانستم مشغول نوشتن ترانه استوا بود، بازگشتش به تلویزیون را تبریک گفتم و از خوشحالی و طراوتش لذت بردم. تا کی این چرخه فرسوده تکرار و اشتباه خواهد چرخید؟ چرا نمی‌ خواهیم باور کنیم که ماه عسل برنامه فرزاد حسنی است؟ برایش زحمت کشیده و خون دل خورده... چرا تلاش موفق او برای جذب میلیون ها بیننده را نادیده می ‌گیریم؟ زمانی نه چندان دور گفتگوهای جالب او با چهره های جوان نقل محافل بود و همین آقایان مدیر به داشتن برنامه این چنینی افتخار می‌ کردند... حالا مگر چه چیزی تغییر کرده که شمشیرهایمان را برای این مجری سرشناس و دوست داشتنی از رو بسته ایم؟! من مطمئن هستم که فرزاد حسنی هیچ تغییری نکرده، او همان فرزادی است که با خانم آرین گفتگو کرد و مردم با اشتیاق فیلم آن را دست به دست چرخاندند؛ عجیب است که فراموش کرده اید، بهتر بگویم… عجیب است که خودتان را به فراموشی زده اید! البته می‌ دانم که یکی از رموز مدیریت در این روزگار «فراموشی» است. امیدوارم تصمیم آقایان عوض شود و فرزاد حسنی را به خانه اش بازگردانند، او از جنس رسانه است و بی گمان حضورش در قاب تلویزیون تحولی قابل توجه در رخوت رسانه ای ماه های اخیر خواهد بود… بهتر است به جای هزار ساعت سخنرانی در مورد معایب شبکه فارسی وان هر روز فقط یک دقیقه تصمیم های منطقی بگیریم… ان شاالله»

حسنی بازیگر!

فرزاد حسنی متولد 21 شهریور سال 1356 در خانی‌آباد است او بازیگر، مجری تلویزیون، ترانه سرایی است که بیش از حد استاندار یک مجری تلویزیونی تا به امروز حاشیه داشته است. همین حاشیه ها هم او را از آنتن تلویزیون دور کرده است. حسنی در این مدت بیشتر خود را با بازیگری در سینمای مشغول کرد و هم اکنون هم دو فیلم «آمین خواهیم گفت» (سامان سالور) و «در امتداد شهر» (علی عطشانی) را در نوبت اکران دارد. او به‌عنوان بازیگر در سریالهای تلویزیونی کاشانه، مسافری از هند، کمکم کن، خندان، برای آخرین بار، تله تئاتر پرواز از فراز تیر چراغ برق و تله فیلم های فصل زندگی و روز هشتم ایفای نقش کرده است.

فرآوری: امید صبوری

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع: شبکه ایران