تبیان، دستیار زندگی
مدافع تیم فوتبال استقلا‌ل تهران گفت: نمی‌دانم مسئولا‌ن استقلا‌ل برای چه كاری انصاریان را جذب كرده‌اند چرا كه خط دفاعی استقلا‌ل در فصل گذشته عملكرد بسیار خوبی داشته و نیازی به جذب بازیكن دیگری نداشته است . امیر حسین صادقی گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صادقی:هدف از جذب‌انصاریان را نمی دانم


مدافع تیم فوتبال استقلا‌ل تهران گفت: نمی‌دانم مسئولا‌ن استقلا‌ل برای چه كاری انصاریان را جذب كرده‌اند چرا كه خط دفاعی استقلا‌ل در فصل گذشته عملكرد بسیار خوبی داشته و نیازی به جذب بازیكن دیگری نداشته است .

امیر حسین صادقی گفت: من از آمدن انصاریان به استقلا‌ل ناراضی نیستم چرا كه این بازیكن جای مرا تنگ نمی‌كند اما معتقدم كه خریدهای باشگاه باید به صورتی باشد كه نیازهای تیم رابرطرف كند.

وی افزود:بنابراین در حالی كه ما نیاز به جذب مهاجم و هافبك داشتیم‌,خرید یك مدافع قابل توجیه نیست.

وی گفت: تصور می‌كنم بعد از رفتن نیكبخت به پرسپولیس مسئولا‌ن استقلا‌ل خواستند این عمل پرسپولیسی ها را تلا‌فی كنند اما به نظر من این كار درست نبود و مسئولا‌ن استقلا‌ل نباید برای تیم حاشیه درست می‌كردند.

این مدافع ملی پوش در ادامه اظهار داشت: به هر حال حضور انصاریان در استقلا‌ل موجب می‌شود كه مدافعان استقلا‌ل برای حضور در تركیب ثابت یك رقابت ایجاد شود كه درصورت سالم بودن این رقابت تاثیر زیادی در موفقیت تیم خواهد داشت.

صادقی در پایان اظهار امیدواری كرد كه حضور بازیكنان جدید در استقلا‌ل بتواند موجبات موفقیت این تیم را در فصل آینده فراهم كند .