تبیان، دستیار زندگی
رئیس‌جمهور، معلمان و فرهنگیان را مایه افتخار و سربلندی جامعه دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معلمان و فرهنگیان مایه افتخار و سربلندی جامعه

 معلمان و فرهنگیان مایه افتخار و سربلندی جامعه .


رئیس‌جمهور، معلمان و فرهنگیان را مایه افتخار و سربلندی جامعه دانست.


به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح روز 4 آبان در آیین بهره‌برداری همزمان از 1835 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر کشور در مجتمع آموزشی و پرورشی یاس نبی(س) در منطقه 10 تهران اظهار کرد: فرهنگیان پاک‌ترین قشر امروز جامعه هستند.

وی با اشاره به مصاحبه با یک خبرنگار خارجی تصریح کرد: آن خبرنگار از من سوال کرد «آیا هنوز هم به ایران افتخار می‌کنید، حتی ایران قبل از اسلام» و من پاسخ دادم «بله افتخار می‌کنم اما نه به پادشاهان فاسد آن بلکه به ملتی که در سراسر جهان در زمینه فرهنگ، علم و تاریخ سرآمد بوده است».

هر کس در تاریخ برای خود زندگی کرد، اثر و نامی از او باقی نماند، اما کسی که برای سعادت، رفاه، صلح، عدالت، پاکی و یگانه‌پرستی تمام مردم جهان تلاش کرد، ماندگار شد.

وی ادامه داد: هر کس در تاریخ برای خود زندگی کرد، اثر و نامی از او باقی نماند، اما کسی که برای سعادت، رفاه، صلح، عدالت، پاکی و یگانه‌پرستی تمام مردم جهان تلاش کرد، ماندگار شد.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران در جهان متهم به اقدامات تروریستی می‌شود، تصریح کرد: ملت ایران نیازی به این اقدامات احمقانه ندارد زیرا این کشور با منطق، افکار و تمدن خود افراد را جذب می‌کند.

وی ملت ایران را تمدن‌ساز خواند و یادآور شد: تمدن با تفنگ ایجاد نمی‌شود بلکه با علم، فرهنگ، افکار و اندیشه ایجاد می‌شود.

دکتر احمدی‌نژاد بیداری و پیشرفت ملت ایران را عامل توطئه‌چینی‌های کشورهای بیگانه دانست و خاطرنشان کرد: پیغام من و ملت ایران به تمامی این کشورها آن است که از این توطئه‌چینی‌ها دست بردارند زیرا حرکت پرشتاب ملت ایران متوقف نخواهد شد و آینده از آن ما خواهد بود.


منبع : سایت وزارت آموزش و پرورش