تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: زمانی‌که مهماندوست 4 سال قبل برای کار به تیم ملی دعوت شد، در المپیک پکن تجربه‌اش از تجربه کنونی عسگری کمتر بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پولادگر: به همدلی نیاز داریم


رئیس فدراسیون تکواندو گفت: زمانی‌که مهماندوست 4 سال قبل برای کار به تیم ملی دعوت شد، در المپیک پکن تجربه‌اش از تجربه کنونی عسگری کمتر بود.

پولادگر

سیدمحمد پولادگر، درباره تغییرات و حواشی بوجود آمده در کادرفنی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: حاشیه که در تکواندو نداریم مگر اینکه دوستان مطبوعاتی لطف کنند و حاشیه درست کنند. تمام تلاش ما این است که اجازه ندهیم حواشی وارد تکواندو شود و جو را مسموم کند، اما متأسفانه این اتفاقات رخ می‌دهد و حواشی که اخیراً ایجاد شد توسط رسانه‌ها بود.

وی ادامه داد: هنگامی که حرمت‌ها شکسته می‌شود به ما حق بدهید که نتوانیم با شخص مورد نظر کار کنیم. برای کار کردن و موفقیت در عرصه‌ای مانند المپیک به وحدت نظر نیاز است که اگر همدلی نباشد با سرمایه‌گذاری مالی هم به نتیجه‌ای نخواهیم رسید.

پولادگر با بیان اینکه رسانه‌ها نباید حرف‌هایی که در زمان عصبانیت از زبان کسی بیان می‌شود را منتشر کنند، اظهار داشت: این اتفاق در تکواندو افتاد و برخلاف میلمان مجبور به تغییر شدیم. از بین تعداد زیادی از مربیان که فاکتورهای لازم را برای اینکه مأموریت لازم را انجام دهند، داشتند، فریبرز عسگری انتخاب شد و با تیمی که تشکیل شده همراه با هادی ساعی از تمام سرمایه تکواندو استفاده خواهیم کرد تا در المپیک لندن مانند سایر المپیک‌های دیگر افتخار کسب کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سؤال که آیا امیدوار است با عسگری نتایج المپیک قبل تکرار شود، عنوان کرد: قطعاً همین‌طور است. زمانی که مهماندوست 4 سال قبل به تیم ملی دعوت شد در المپیک پکن تجربه‌اش از تجربه کنونی عسگری کمتر بود.

وی با بیان اینکه مهماندوست مستقیم با فدراسیون صحبتی نداشته است، گفت: مهماندوست صحبت‌هایش را از طریق رسانه‌ها مطرح کرد. کادر انتخاب شده و راه بازگشتی برای او وجود ندارد.

پولادگر درباره کسب مدال در المپیک لندن در رشته تکواندو، اظهار داشت: من پیش‌بینی نمی‌کنم. ما توانمندی این را داریم که نتایج قبل را تکرار کنیم و حتی نتیجه بهتری بگیریم. تکواندوکاران ما مانند همیشه از جان مایه می‌گذارند تا در المپیک بهترین نتیجه را بگیرند. کار بزرگ ما در لندن اتفاق خواهد افتاد.

مهماندوست مستقیم با فدراسیون صحبتی نداشته است، گفت: مهماندوست صحبت‌هایش را از طریق رسانه‌ها مطرح کرد. کادر انتخاب شده و راه بازگشتی برای او وجود ندارد

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سؤال که آیا تغییرات در فدراسیون‌ها به صلاح ورزش هست یا خیر، گفت: وزارت ورزش با رعایت مصلحت رشته‌های مورد نظر، این تغییرات را انجام می‌دهد و من در جایگاهی نیستم که بخواهم تعیین تکلیف کنم. البته ثبات در مدیریت و برنامه‌ریزی یکی از مهمترین عوامل در موفقیت است، به ویژه رشته‌هایی که در المپیک شرکت می‌کنند نیاز به ثبات دارند.

وی در پاسخ به سؤال دیگر  مبنی براینکه آیا ورزشکاران تکواندو نیز مشکل اشتغال دارند، خاطرنشان کرد: این مشکل وجود دارد، اما این تعاملی است که باید بین سازمان‌هایی که ورزشکاران فعالیت می‌کنند و فدراسیون‌ها وجود داشته باشد. ما پیگیر هستیم. هفته آینده با مدیریت نفت برنامه‌ای خواهیم داشت تا این مشکل برای همه ورزشکاران حل شود.

بخش ورزشی تبیان