تبیان، دستیار زندگی
علی كریمی با بیان این كه خانواده شیث رضایی و محمد نصرتی نباید تاوان اشتباه آن‌ها را بدهند گفت: پرداختن بیش از حد به این موضوع نوعی خودزنی ‌است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سکوت علی کریمی هم شکست


علی كریمی با بیان این كه خانواده شیث رضایی و محمد نصرتی نباید تاوان اشتباه آن‌ها را بدهند گفت: پرداختن بیش از حد به این موضوع نوعی خودزنی ‌است.

کریمی

علی كریمی در گفت و گویی با سایت شخصی‌اش درباره رفتار محمد نصرتی وشیث رضایی اظهار كرد: رفتار این دوبازیكن را هیچكس تایید نمی‌كند و همانطور كه دیدید كمیته انضباطی باشگاه و فدراسیون فوتبال بلافاصله واكنش نشان دادند و قطعا بهترین تصمیم را هم اتخاذ می‌كنند اما متاسفانه بعضی‌ها كه هیچ تخصصی در این زمینه ندارند اینقدر درمورد این مسئله صحبت كردند كه برخی رسانه‌های خارجی هم به آن اشاره كردند.

وی افزود: این دو بازیكن اشتباه كرده‌اند اما آیا نباید به این فكر كرد كه آنها خانواده دارند وحداقل تاوان اشتباه آنها را خانواده‌هایشان نباید پس بدهند؟ ای‌كاش این افراد اجازه می‌دادند كه مسئولان فدراسیون در محیطی آرام در این خصوص تصمیم گیری كنند. به هرحال پرداختن بیش از حد به این موضوع نوعی خودزنی ‌است.

كاپیتان پرسپولیس درمورد اتفاقات اخیر تیمش نیز گفت: ما پس از پیروزی با ارزش در مقابل داماش به آرامش احتیاج داشتیم وانتظار هم می‌رفت كه این اتفاق بیفتد.امامتاسفانه یكی از مسئولان باشگاه با مصاحبه‌های هر روز خود كه با موضع مدیرعامل محترم نیزهمسو نمی‌باشد حاشیه ها را بیشتر كرده است. اگرقرار است تصمیمی گرفته شود، باشگاه، هیئت مدیره و مدیرعامل دارد و آنها اینكار را انجام می دهند. شك نكنید تكرار این مصاحبه هاخیلی زود تاثیرمنفی‌اش رادر تیم نشان می‌دهد و باعث نوعی بی‌اعتمادی می شود.همین الان برای بازیكنان این سوال به وجودآمده كه چرا باید شنونده این همه اخبار ضد و نقیض باشند.

اگرقرار است تصمیمی گرفته شود، باشگاه، هیئت مدیره و مدیرعامل دارد و آنها اینكار را انجام می دهند. شك نكنید تكرار این مصاحبه هاخیلی زود تاثیرمنفی‌اش رادر تیم نشان می‌دهد و باعث نوعی بی‌اعتمادی می شود.همین الان برای بازیكنان این سوال به وجودآمده كه چرا باید شنونده این همه اخبار ضد و نقیض باشند

كریمی همچنین گفت: ای‌كاش به جای این مصاحبه هایی كه یكی از مسئولان باشگاه انجام می‌دهد به فكر بازیكنی باشد كه شب‌ ها در اتاق نگهبانی ورزشگاه درفشی‌فر می‌خوابد.

كریمی در پایان درباره وضعیت تیم ملی نیز خاطرنشان كرد: شرایط خوب است و برای دو بازی سخت مقابل بحرین و اندونزی آماده می‌شویم. خوشبختانه جو بسیار خوبی بر تیم ملی حاكم است و بازیكنان با انگیزه زیاد تمرین می‌كنند. امیدوارم در این دو بازی امتیاز لازم را به دست آوریم تا صعودمان به مرحله بعد آسانتر شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع :ایسنا