تبیان، دستیار زندگی
دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در مسابقات لیگ برتر و فینال جام حذفی از عصر امروز اغاز می شود. تمرینات این تیم در حالی از امروز اغاز می شود که این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود است. در همین راس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرینات پرسپولیس از امروز زیر نظر تئودو یونگ آغاز می شود


دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در مسابقات لیگ برتر و فینال جام حذفی از عصر امروز اغاز می شود.

تمرینات این تیم در حالی از امروز اغاز می شود که این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود است. در همین راستا روز گذشته فرشید کریمی، ابراهیم اسدی، داود سید عباسی و محمد رضا مامانی با حضور در محل باشگاه پرسپولیس با محمد حسن انصاریفرد دیدار کردند .

مدیرعامل پرسپولیس در این نشست وضعیت قرارداد این بازیکنان را بررسی کرد و درباره شروع تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با آنها به گفت وگو پرداخت. مهرزاد معدنچی نیز که در شیراز به سر می برد در گفت و گوی تلفتی با انصاری فرد درباره وضعیت خودش با مدیرعامل باشگاه به گفت و گو پرداخت.

کریم باقری نیز که در آلمان به سرمی برد قرار بود شب گذشته وارد تهران شود و امروز برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس می آید. بازیکنانی که درشهرستان به سر می برند هم طی امروز و فردا به اردو می آیند تا ضمن حضور در دور جدید تمرینات پرسپولیس ، وضعیت خود را برای فصل آینده مشخص کنند .

درهمین راستا قراراست بازیکنان پرسپولیس ظهر امروز به باشگاه بیایند تا بعد ازضیافت ناهار، ضمن قدردانی ازهمکاری آنها با باشگاه پرسپولیس بخشی ازمطالبات مالی خود را نقداً دریافت کنند.

طبق برنامه قرار است تمرینات پرسپولیس عصر امروز در ورزشگاه کارگران و با حضورتمامی بازیکنان برگزار شود . این تمرین زیرنظر تئودو یونگ و حمید استیلی برگزارمی شود و آری هان نیزقرار است تا پایان هفته وارد تهران می شود تا اوضاع را زیر نظر بگیرد.