تبیان، دستیار زندگی
ا جبران اشتباهات و اصلاح رفتار، به عشق ایرانیان پاسخ دهند خبرگزاری فارس: رئیس جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به ایرانیان مقیم داخل و خارج كشور اعلام كرد: امیدوارم مسئولان فوتبال با جبران اشتباهات و اصلاح رفتار و روش، به این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در نامه احمدی‌نژاد به ایرانیان مقیم داخل و خارج عنوان شد:

احمدی‌نژاد :مسئولان فوتبال با جبران اشتباهات و اصلاح رفتار، به عشق ایرانیان پاسخ دهند


خبرگزاری فارس: رئیس جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به ایرانیان مقیم داخل و خارج كشور اعلام كرد: امیدوارم مسئولان فوتبال با جبران اشتباهات و اصلاح رفتار و روش، به این عشق و احساس متعالی پاسخ شایسته دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از دفتر رسانه‌‌ای ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از همه ایرانیان مقیم خارج و داخل كشور برای حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی آلمان تشكر و قدردانی كرد.

محمود احمدی‌نژاد در این پیام تصریح كرد: یقین دارم با این همدلی و پیوند قلبی و مسئولیت‌شناسی، ایران و ایرانی بر قله‌های رفیع عزت و عظمت خواهد نشست.

متن كامل پیام رئیس جمهوری كه در پی ارائه گزارشی به وی از عملكرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی و حمایت یكپارچه هموطنان از آن تیم، صادر شد، به شرح زیر است:

هموطنان عزیز، ایرانیان مقیم خارج از كشور و ایرانیان عزیزی كه هزینه‌های سنگین و رنج سفر را به امید پیروزی تیم ملی به جان خریدید و با حضور پرشور و نشاط خود، مهر و عاطفه و عشق به وطن و میهن دوستی ایرانیان را به نمایش گذاشتند.

عزیزانی كه با شوق وافر، چشمانی پراشك، دل‌هایی پرامید و با فریادهایی مهربان و پرطنین، یكدل و یك صدا تیم ملی خود را تشویق كردند و با دست‌های سرفراز پرچم كشور عزیزمان را به اهتزار درآوردند و مهر عشق را بر صحیفه وطن حك كردند.

به عنوان خدمتگزار ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی از این حضور ارزشمند، سپاسگذاری كرده و از تجلی این شعور ملی كه صلا فرهنگ و هویت ماست، احساس شعف و خرسندی و افتخار می‌كنم.

یقین دارم با این همدلی و پیوند قلبی و مسئولیت‌شناسی، ایران و ایرانی بر قله‌های رفیع عزت و عظمت خواهد نشست و تعالی و پیشرفت را در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی، برای خود و ملت به ارمغان خواهد آورد.

امیدوارم مسئولان فوتبال كشور با جبران اشتباهات و اصلاح رفتار و روش، به این عشق و احساس متعالی ،پاسخ شایسته دهند و ورزشكاران عزیز نیز در فرصت‌های دیگر پاسخی در خور بزرگواری ملت ایران عرضه كنند.

موفقیت و عزت همگان را از خداوند متعال خواستارم.