تبیان، دستیار زندگی
سایت تبیان بخش «اصول» این اثر ارزشمند را که توسط مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان در دو نسخه عربی و فارسی، بصورت نرم افزار گوشی همراه و در قالب جاوا تهیه گردیده است، در اختیار کاربران گرامی قرار می دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزارهای اسلامی

کتاب همراه

*         عجایب و معجزات شگفت انگیزی از امام باقر علیه‌السلام              نسخه جاوا                      نسخه آندروید

*         شناختی مختصر از زندگانی امام محمد باقر علیه السلام              نسخه جاوا                       نسخه آندروید

*         حیات پاکان 3 (داستانهایی اززندگی امام محمدباقرعلیه‌السلام)      نسخه جاوا                      نسخه آندروید

*         مهدویت از منظر امام باقر علیه السلام                                         نسخه جاوا                       نسخه آندروید

*         بانك جامع اشعار مداحان                                                              نسخه جاوا                       نسخه آندروید

نرم افزار همراه

نرم افزار اصول کافی

کتاب شریف « کافی » اثر نفیس و گرانبهای فقیه و محدث بزرگ شیعی، ثقة الاسلام شیخ  ابوجعفر محمد بن یعقوب کلینی رازی رحمه الله می باشد که به عنوان یکی از کتب اربعه، مرجع مهمی نزد فقهای شیعه به شمار می‌آید.  کلینی اولین محدثی بود که به جمع آوری و نظم بخشیدن به اخبار و روایات پرداخت. کتاب «کافی» شامل شانزده هزار و یکصد و نود و نه حدیث است که در سه بخش "اصول" و "فروع" و "روضه"  تدوین شده است.

اصول کافی

اکنون سایت تبیان بخش «اصول» این اثر ارزشمند را که توسط مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان در دو نسخه عربی و فارسی، بصورت نرم افزار گوشی همراه و در قالب جاوا تهیه گردیده است، در اختیار کاربران گرامی قرار می دهد.

نسخه عربی

نسخه فارسی

بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.