تبیان، دستیار زندگی
مجری برنامه تلویزیونی «صرفا جهت اطلاع» امپراتوری غرفه برخی رسانه‌ها و محقر بودن مكان برخی دیگر از مطبوعات را سوژه «صرفا جهت اطلاع» در نمایشگاه مطبوعات ذكر كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«صرفا جهت اطلاع» در نمایشگاه مطبوعات

بعضی غرفه‌ها مثل شیخ‌نشین‌های آن ور آ‌بند، پررونق، پولدار ولی آنچنان خبری در آنها نیست. بعضی‌ها هم كوچك،بی‌پول و بی‌صاحب اما تا توانسته‌اند برای جذب مخاطب كوشیده‌اند. این است عاقبت دولتی بودن و نبودن
صرفاً جهت اطلاع

مجری برنامه تلویزیونی «صرفا جهت اطلاع» امپراتوری غرفه برخی رسانه‌ها و محقر بودن مكان برخی دیگر از مطبوعات را سوژه «صرفا جهت اطلاع» در نمایشگاه مطبوعات ذكر كرد.

به گزارش روابط عمومی، "محمد دلاوری" بعدا زظهر شنبه در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها به خبرنگاران گفت: بازدید مردم از نمایشگاه مطبوعات نسبت به تیراژ نه چندان خوب روزنامه‌ها خوب است.

" این مهم نشان می‌دهد كه اگر به نهال رنجور و لاغر مطبوعات در كشور رسیدگی و با عطوفت بیشتری نسبت به رسانه‌ها نگریسته شود ظرفیت آن وجود دارد تا بار سنگینی را از كشور بلند كنند.‌"

وی افزود: برای ما رسانه‌ای‌ها كه در اینجا حضور می‌یابیم یك ضیافت شیرینی برای پیدا كردن دوستان قدیمی و یافتن دوستان جدید است و هر چه خوبی هست را می‌توان در اینجا دید.

مجری پرتوان برنامه تلویزیونی «صرفا جهت اطلاع» در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر این كه اگر شما بخواهید یك سوژه خبری در نمایشگاه مطبوعات برای برنامه خود پیدا كنید به چه موضوعی می‌پردازید، قلم و كاغذ را برداشت و این‌گونه نگاشت" بعضی غرفه‌ها مثل شیخ‌نشین‌های آن ور آ‌بند، پررونق، پولدار ولی آنچنان خبری در آنها نیست. بعضی‌ها هم كوچك،بی‌پول و بی‌صاحب اما تا توانسته‌اند برای جذب مخاطب كوشیده‌اند. این است عاقبت دولتی بودن و نبودن."

تنظیم: هومن بهلولی