تبیان، دستیار زندگی
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس: آری هان سه‌شنبه‌ به تهران بازمی‌گردد آری هان، سرمربی هلندی تیم فوتبال پرسپولیس بیستم تیر به تهران بازمی‌گردد. این روزها شایعه‌هایی مبنی بر جدایی آری ‌هان از پرسپولیس و پیوستن وی به تیم الوحده شنی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تكذیب پیوستن آری هان به تیم الوحده؛

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس:
آری هان سه‌شنبه‌ به تهران بازمی‌گردد


آری هان، سرمربی هلندی تیم فوتبال پرسپولیس بیستم تیر به تهران بازمی‌گردد.

این روزها شایعه‌هایی مبنی بر جدایی آری ‌هان از پرسپولیس و پیوستن وی به تیم الوحده شنیده می‌شود اما، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با رد این خبر اعلام كرد كه این مربی هلندی سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری برای شروع تمرینات پرسپولیس به تهران بازمی‌گردد.

نادر وادی خیل به خبرنگار ایسنا، گفت: هان با پرسپولیس قرارداد یك و نیم ساله دارد و او تحت هیچ شرایطی با تیم دیگر قرارداد نمی‌بندد و نسبت به تعهداتش به پرسپولیس پایبند است.

مدیر برنامه‌های آری هان هم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: هان تاكنون با الوحده قراردادی امضا نكرده و متن این قرارداد دست من است، هر چند كه الوحده پیشنهاد بسیار خوبی ارایه كرده اما، او بیستم تیر به تهران بازمی‌گردد. نگرانی او به دلیل عمل نكردن باشگاه به تعهدات مالی كادر فنی نیست بلكه او از این مساله هراس دارد كه باشگاه به تعهدات مالی باشگاه به بازیكنان عمل نكند و در این شرایط بازیكنان دغدغه‌ی فكری داشته باشند.