تبیان، دستیار زندگی
عمومی می شود نمایش یک اثر افشاگرانه ی سیاستهای آمریکایی، در سینماهای ایران فیلم سینمایی " دره گرگها" از 21 تیرماه در سینمای تهران و شهرستانها به نمایش عمومی درمی‌آید. به گزارش ایسنا، در این فیلم كه كارگردان آن سردارآكار است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"دره گرگها" اکران عمومی می شود

نمایش یک اثر افشاگرانه ی سیاستهای آمریکایی، در سینماهای ایران


فیلم سینمایی " دره گرگها" از 21 تیرماه در سینمای تهران و شهرستانها به نمایش عمومی درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، در این فیلم كه كارگردان آن سردارآكار است ، بازیگرانی همچون بیلی زین (بازیگر فیلم تایتانیك)، نكاتی شاشمز، برگزار كورل، ‌دیگو سرانو و جمعی از هنرمندان ترك، آمریكا و عرب نقش آفرینی می‌كنند.

فیلم با صحنه‌ای از یك مراسم عروسی آغاز می‌شود كه دیری نمی‌پاید كه این مراسم با یورش ناگهانی نیروهای اشغالگر آمریكایی به یك كشتار جمعی تبدیل می‌شود و از اینجا همه چیز لحظه به لحظه انگیزه‌ای می‌شود برای مقابله با جنایتكارانی كه حتی به اعضای بدن عراقی‌ها در حال محاصره رحم نمی‌كنند.

بنا به اعلام پخش باران " دره گرگها" كه به خاطر ساخت و محتوای تاثیر‌گذار، مورد توجه منتقدان جهانی قرار گرفته و صراحت و بی‌پروایی‌اش در جشنواره‌های اروپایی جنجال‌هایی به راه انداخته است، در حالی در ایران به نمایش در می‌آید كه سینمای هالیوود به شدت با اكران آن مخالف است.

شركت فرهنگی سینمایی باران كه یك موسسه پخش خصوصی است با همكاری بنیاد سینمایی فارابی معاونت امور سینمایی، برای نخستین بار 15 سینما در تهران و 10 سینما در شهرستان‌ها را به طور همزمان به نمایش فیلم سینمایی “دره گرگها” اختصاص داده است.

همچنین سینماها به دو صورت تك سانس (با صدای اصلی دالبی و زیر نویس فارسی) و تمام سانس (به صورت دوبله” در اختیار این فیلم است.

“دره گرگها” در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی به زبان تركی استانبولی روی پرده خواهد رفت.

لینک:

نگرانی از سینماهای روباز تابستانی