تبیان، دستیار زندگی
بیش از یک سوم از فیلمبرداری آخرین ساخته افشین شرکت به نام "عاشق" با بازی هانیه توسلی و ایرج نوذری در نیاوران تهران به پایان رسید. این فیلم مضمونی اجتماعی و ساختاری موزیکال دارد و فیلمبرداری آن روز بیستم خرداد در پل مدیریت آغ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"عاشق" با نوذری و توسلی کلید خورد


بیش از یک سوم از فیلمبرداری آخرین ساخته افشین شرکت به نام "عاشق" با بازی هانیه توسلی و ایرج نوذری در نیاوران تهران به پایان رسید.

این فیلم مضمونی اجتماعی و ساختاری موزیکال دارد و فیلمبرداری آن روز بیستم خرداد در پل مدیریت آغاز شده و در لوکیشن اصلی فیلم در باغی بزرگ در نیاوران ادامه دارد. گروه در تلاشند بعد از آماده شده "عاشق" آن را به اکران عمومی درآورند و فیلمبرداری فیلم تا اواسط فصل تابستان انجام می شود.

تدوین "عاشق" را حسن ایوبی انجام می دهد و از دیگر عوامل تولید آن می توان به مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، طراح گریم: مهری شیرازی، بازیگردان: فرهاد آئیش، موسیقی: فردین خلعتبری، بازیگران: امیر نوری، مهدی صباغی، شمسی فضل اللهی، مهری ودادیان، مونا فرجاد، مژگان ربانی، ترلان پروانه، روژان آریامنش، رضا صادقی و فرید آقاکثیری و تهیه کننده: حبیب اسماعیلی اشاره کرد.

لینک :

مصاحبه با هانبه توسلی

پای صحبت ایرج نوذری