تبیان، دستیار زندگی
عیت حامد کاویانپور در تیم کایزراسپور ترکیه حامدکاویانپور بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال کایزراسپور ترکیه پیوسته بود، شنبه شب در جام اینترتوتو به میدان رفت. به نقل از سایت رسمی با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاویانپور سومین ایرانی در جام اینترتوتو /

گزارش ویژه از وضعیت حامد کاویانپور در تیم کایزراسپور ترکیه


حامدکاویانپور بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال کایزراسپور ترکیه پیوسته بود، شنبه شب در جام اینترتوتو به میدان رفت.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، حامد کاویانپورشنبه شب دردوردوم رقابتهای جام اینترتوتو (مقدماتی جام یوفا) تیم کایزراسپورترکیه را در دیداربا تیم اف . سی اسپورن مجارستان همراهی کرد.

دراین بازی که درمجارستان برگزار شد ، حامد کاویانپور با شماره شش 90 دقیقه بازی کرد و سهم ویژه ای درموفقیت تیمش داشت. کایزراسپوربا کسب مساوی 3 بر 3 امیدواری زیادی برای صعود به مرحله بعدی این رقابتها دارد.

یاران کاویانپورشنبه هفته آینده دراستادیوم اتاترک میزبان تیم اسپورن هستند و با توجه به کسب تساوی پرگل درخانه حریف امیدواری زیادی برای صعود به مرحله بعدی این رقابتها دارند.

تیم کایزراسپور درفصل جدید سه بازیکن خارجی را از کشورهای آرژانتین، بلغارستان و ایران (حامد کاویانپور) به خدمت گرفته است.

این باشگاه که درتاریخ 80 ساله خود افتخار حضور در رقابتهای اروپایی را بدست نیاورده بود، شنبه شب اولین بازی اش در لیگ های اروپایی را با کسب تساوی درجام اینترتوتوپشت سرگذاشت .

تیم کایزراسپور درحال حاضر از 7 بازیکن خارجی بهره می برد. دو بازیکن بلغارستانی وبازیکنانی از آذربایجان ، آرژانتین ، غنا، اتریش و ایران هفت بازیکن خارجی تیم کایزراسپورترکیه هستند . "مهمت اکاکوندوز" بازیکن اتریشی اما ترک تبار این تیم که زمانی در "اشتورم گراتس" اتریش همبازی مهرداد میناوند بود ازجمله بازیکنان خارجی این تیم است. همچنین "رشاد صدیق اف" بازیکن ملی پوش آذربایجانی "کایزر اسپور"هم درمقطعی برای تیم فولاد اهواز بازی می کرد.

نکته جالب دیگراینکه درسایت یوفا نام حامد کاویانپور به اشتباه به عنوان مهاجم تیم قیده شده است. حامد کاویانپور با همراهی تیم کایزراسپور در بازی با اسپورن مجارستان به عنوان سومین ایرانی که در جام اینترتوتو به میدان رفته است شناخته شد. پیش ازاین مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان تیم هامبورگ را در رقابتهای جام اینترتوتو همراهی کرده بودند . البته مهدوی کیا دردو دوره برای تیم هامبورگ درجام اینترتوتو به میدان رفته است.