تبیان، دستیار زندگی
مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد از برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی ویژه انجمن های اسلامی در یزد با همكاری معاونت فرهنگی و تشكل های دینی اداره كل تبلیغات اسلامی استان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان یزد با همکاری تشكل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می كند

"جشنواره وبلاگ نویسی ویژه انجمن های اسلامی" در یزد

جشنواره وبلاگ نویسی انجمن های اسلامی

مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد از برگزاری "جشنواره وبلاگ نویسی ویژه انجمن های اسلامی" در یزد با همكاری معاونت فرهنگی و تشكل های دینی اداره كل تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد  در گفتگو با دفتر روابط عمومی در خصوص جشنواره وبلاگ نویسی اظهار داشت: پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد با توجه به اهمیت شبکه های اطلاع رسانی نوین و نقش مهم این رسانه در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی و درك اهمیت وبلاگ نویسی به عنوان مهمترین ابزار تبلیغ دینی در فضای مجازی جشنواره وبلاگ نویسی ویژه انجمن های اسلامی را برگزار می کند.

امین نظارات در ادامه افزود: جنگ نرم فرهنگی، عفاف و حجاب، ولایت فقیه، شهید و شهادت، خانواده، مردم سالاری دینی، نحله های انحرافی ازجمله محور های جشنواره وبلاگ نویسی می باشد.

یادآوری می شود به 14 برگزیده در این جشنواره جوائز نفیسی از جمله کمک هزینه سفرهای زیارتی کربلای معلا

،‌ کمک هزینه سفرهای زیارتی سوریه،‌ دوربین های دیجیتالی،‌ MP3 Player، و جوایز فرهنگی دیگر اهدا خواهد شد.

گفتنی است مهلت شركت در این جشنواره تا 30 دی ماه 1390 بوده و اسامی برندگان در بهمن ماه 90 اعلام خواهد شد.

وبلاگ نویسان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و ثبت نام در این جشنواره به پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد به آدرس www.tebyanyazd.ir مراجعه و آخرین اخبار و رویداد های جشنواره را پیگیری نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی