تبیان، دستیار زندگی
فیلم خیلی به تو فكر می‌كنم? به كارگردانی میلاد صدرعاملی و تهیه كنندگی رسول صدر عاملی با تصویر كشیدن زندگی برانكو ایوانكوویچ? مهرماه آماده نمایش می‌شود. میلاد صدر عاملی در خصوص نخستین فیلم خود، با اعلام این خبر گفت: فیلمبردا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندگی برانكو ایوانكوویچ? مهرماه آماده نمایش می‌شود


فیلم خیلی به تو فكر می‌كنم? به كارگردانی میلاد صدرعاملی و تهیه كنندگی رسول صدر عاملی با تصویر كشیدن زندگی برانكو ایوانكوویچ? مهرماه آماده نمایش می‌شود.

میلاد صدر عاملی در خصوص نخستین فیلم خود، با اعلام این خبر گفت: فیلمبرداری فیلم «خیلی به تو فكر می‌كنم» را از خرداد ماه سال 84 در تهران آغاز كردیم و مراحل پایانی فیلمبرداری همزمان با جام جهانی در كشور آلمان انجام شد.

وی با بیان اینكه، فیلمبرداری این فیلم یك سال به طول انجامیده است، تصریح كرد: این فیلم ژانری اجتماعی – ورزشی دارد و زندگی برانكو ایوانكوویچ را در عرصه فوتبال به تصویر می‌كشد.

صدر عاملی با اشاره به اینكه فیلم «خیلی به تو فكر می‌كنم» هم اكنون در مرحله تدوین قرار دارد، افزود: نهایتاً این فیلم تا چهار ماه آینده آماده نمایش خواهد شد.

وی به این مطلب اشاره كرد كه تهیه كنندگی این فیلم را رسول صدر عاملی بر عهده دارد و یادآور شد: یك دختر خارجی تنها بازیگر این فیلم است كه نقش دختر برانكو ایوانكوویچ را بر عهده دارد.

وی درباره دیگر عوامل تولید كننده این فیلم گفت: نویسندگی و كارگردانی این فیلم بر عهده من بوده و فواد عمرانی فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

میلاد صدرعاملی پیش از این ساخت دو فیلم كوتاه «چیرو بدون عینك» (با پرداختن به زندگی بلاژویچ) و فیلم كوتاه داستانی «هیچ كدام روی بهشت را نمی‌بینیم» را بر عهده داشته است.

لینک:

ورود صدرعاملی به جمع داوران فجر

تدوین «دیشب باباتو دیدم، آیدا» آغاز شد

ساخت سریالی با رویکرد به زندگی امام(ره)

13 فیلم درباره ی 13 فیلم تاثیر گذار بعد از انقلاب