تبیان، دستیار زندگی
هجدهمین نمایشگاه مطبوعات سوم تا دهم آبان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

3 تا10 آبان؛ برگزاری هجدهمین نمایشگاه مطبوعات

نمایشگاه مطبوعات

هجدهمین نمایشگاه مطبوعات سوم تا دهم آبان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه مطبوعات با حضور مطبوعات سراسری، مطبوعات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی برگزار می شود.

وی گفت: حضور120نماینده از رسانه های خارجی از نکات بارز نمایشگاه مطبوعات است.

محمد زاده گفت: نمایشگاه و جشنواره مطبوعات مشابهت های زیادی دارد اما برای افزایش کیفیت، هر دو برنامه به صورت مجزا برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره مطبوعات که زمان برگزاری آن به زودی اعلام می شود، شامل پنج بخش است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نقش مطبوعات در جهاد اقتصادی، رسالت مطبوعاتی (تهذیب و اخلاق رسانه ای و اخلاق حرفه ای)، طرح تحول اقتصادی (اصلاح ساختار بیمه و مالیات،اصلاح نظام بانکی)، فرهنگ اسلامی(اصول اعتقادی احکام و عبادات، ترویج ازدواج آسان،تعلیم و تربیت) و بیداری ملت های اسلامی بخش های گوناگون جشنواره مطبوعات است.

محمد زاده گفت: آثار مطبوعاتی نمایندگان رسانه های مقیم در جشنواره مطبوعات ارزیابی می شود و برگزیدگان در بخش جایزه عدالت و صلح معرفی خواهند شد.

وی افزود:یکی از نکات قابل توجه جشنواره مطبوعات، انتخاب مترجمان برتر اخبار مطبوعاتی است.

محمد زاده در خصوص مهلت ارسال آثار گفت: علاقه مندان می توانند آثاری را که از فروردین سال 89 تا پایان شهریور سال1390منتشر کرده اند تا15مهر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات واقع در خیابان استاد مطهری، خیابان فجر، بن بست مدائن، پلاک11، طبقه اول ارسال کنند.

تنظیم: هومن بهلولی