تبیان، دستیار زندگی
پس از بازی پرسپولیس و نفت و افزایش شعارهای هواداران حمید استیلی می‌گوید كه آماده رفتن است و هرچه هیات مدیره بگوید می‌پذیرد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی تیمش اظهار كرد: ما در هر دو نیمه از نفت بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری به دست آو
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آمادگی استیلی برای كناره‌گیری


پس از بازی پرسپولیس و نفت و افزایش شعارهای هواداران حمید استیلی می‌گوید كه آماده رفتن است و هرچه هیات مدیره بگوید می‌پذیرد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی تیمش اظهار كرد: ما در هر دو نیمه از نفت بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری به دست آوردیم.
استیلی
مالكیت توپ ما در هر دو نیمه بیشتر بود اما نتوانستیم از موقعیت‌هایی كه به دست آمد استفاده كنیم. استیلی ادامه داد: متاسفانه پس از اینكه در دقیقه 30 نیمه اول توپ بازیكنان نفت به تیر دروازه ما برخورد كرد و همچنین در دقیقه 55 بازی كه آن‌ها یك موقعیت دیگر به دست آوردند، هواداران ما شروع به اعتراض كردند و این شرایط كار را برای بازیكنان ما سخت كرد. استیلی در پاسخ به این سوال كه شرایطی كه در این بازی روی سكوهای ورزشگاه آزادی وجود داشت چقدر در عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس موثر بود گفت: متاسفانه این شرایط تاثیر مستقیمی روی كار بازیكنان ما داشت به طوری كه غلامرضا رضایی كه در هفته گذشته در تیم ملی گلزنی كرده بود توسط هواداران هو شد. البته همیشه منطق من این بوده است كه هیچ كس را مقصر معرفی نكنم و خودم تمام تقصیرها را بر گردن بگیرم. متاسفانه این شرایط اصلا فوتبالی نیست و همه چیز در مسائل فنی خلاصه نمی‌شود. ما دوست داریم كه هواداران‌مان همیشه با ما باشند. از دقیقه یك تا دقیقه 90 ما را تشویق كنند. استیلی ادامه داد: علی كریمی پیش از بازی مقابل نفت آبادان یك مصاحبه كرد و از هواداران خواست كه تیم را 90 دقیقه تشویق كنند و در همان بازی هواداران به خوبی ما را تشویق كردند و ما توانستیم 3 بر صفر بازی را ببریم. البته ما باید توجه كنیم كه امروز با تیم اول جدول بازی داشتیم و نه تیم آخر. به هر حال ما هنوز برای رسیدن به شرایطی كه می‌خواهیم به زمان نیاز داریم و به هر حال این موضوعی است كه كار می‌برد.

شعارهایی كه هواداران پرسپولیس در این بازی می‌دادند، خودجوش نبود، گفت: ما از ابتدای لیگ این مشكل را داشته‌ایم كه هواداران كم‌صبر هستند. اگر هواداران پرسپولیس واقعا تیم‌شان را دوست دارند بهتر است كه تا دقیقه 90 از ما حمایت كنند و تصمیم برای تغییر را به باشگاه واگذار كنند. من همین جا اعلام می‌كنم كه باشگاه هر تصمیمی بگیرد من از آن تبعیت می‌كنم و هر چیزی كه بگوید روی چشمم می‌گذارم

ضمن اینكه سوشا مكانی هم امروز خیلی خوب دروازه‌بانی كرد و موقعیت‌های زیادی را از ما گرفت.حمید استیلی در پاسخ به این سوال كه به نظر می‌رسید شعارهایی كه هواداران پرسپولیس در این بازی می‌دادند، خودجوش نبود، گفت: ما از ابتدای لیگ این مشكل را داشته‌ایم كه هواداران كم‌صبر هستند. اگر هواداران پرسپولیس واقعا تیم‌شان را دوست دارند بهتر است كه تا دقیقه 90 از ما حمایت كنند و تصمیم برای تغییر را به باشگاه واگذار كنند. من همین جا اعلام می‌كنم كه باشگاه هر تصمیمی بگیرد من از آن تبعیت می‌كنم و هر چیزی كه بگوید روی چشمم می‌گذارم. استیلی با بیان اینكه اگر بدانم كه با رفتن من همه چیز درست می‌شود مطمئنا از پرسپولیس خواهم رفت گفت: قسم می‌خورم كه این موضوع را از ته دلم می‌گویم. اگر واقعا بدانم پرسپولیس با رفتن من درست می‌شود، همین الان می‌روم. استیلی همچنین درباره مذاكره هیات مدیره پرسپولیس با برخی مربیان دیگر گفت: این هم از مشكلاتی بود كه ما در هفته گذشته داشتیم. دوست داشتیم كه باشگاه از ما حمایت بیشتری بكند اما متاسفانه بعضی مواقع حمایت‌ها به جای اینكه پشت سر ما باشد، تنها جلوی روی ماست. در عین حال ما شفاف و روراست هستیم و اگر ما را نخواهند خیلی راحت از پرسپولیس می‌رویم. استیلی در پایان در پاسخ به این سوال كه تا چه زمان می‌خواهد شعارهای هواداران را تحمل كند گفت: نمی‌دانم باید روی این موضوع فكر كنم. امشب(جمعه شب) روی این مساله فكر خواهم كرد و احتمال دارد كه شنبه تصمیم جدیدی بگیرم. شنبه صبح جلسه‌ای با رویانیان برگزار می‌كنم و همه حرف‌هایم را به او می‌زنم. احتمال دارد تصمیم جدیدی بگیرم هرچه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد.

استیلی-نفت و پرسپولیس
پرسپولیس یازدهم شد!

پرسپولیس بازهم نتوانست در لیگ برتر به پیروزی برسد تا صدای اعتراض هواداران این تیم بیش از پیش شنیده شود. در شرایطی كه با اضافه شدن علی پروین به پرسپولیس،‌ مدیرجدید تیم فوتبال این باشگاه از "پرسپولیس پروینی" حرف زده بود و وعده‌اش این بود كه هواداران، پرسپولیس جدیدی خواهند دید اما باز هم اتفاقی نیفتاد تا پرسپولیس با سیزده امتیاز در رده یازدهم جدول هجده تیمی بایستد!

پرسپولیس شب گذشته در تهران و در شرایطی كه به دلیل سردی هوا تماشاگر زیادی به ورزشگاه آزادی نیامده بود با نتیجه بدون گل برابر نفت تهران متوقف شد. این بازی پرانتقاد احتمالا تبعاتی را برای استیلی به همراه خواهد داشت و بعید نیست كه پس از جلسه صبح امروز تغییراتی بر روی نیمكت این تیم ایجاد شود. از مصطفی دنیزلی به عنوان جانشین احتمالی استیلی نام برده می‌شود.

اما در دیگر دیدار دیروز، ‌تیم فوتبال شاهین بوشهر موفق شد با نتیجه یك بر صفر از سد فجر سپاسی شیراز بگذرد و خود را تا رده هفتم جدول بالا بكشد.  تك گل شاهین را در این بازی منصور تنهایی در دقیقه 52 به ثمر رساند. شاهین با این پیروزی با 15 امتیاز به رده هفتم جدول صعود كرد و فجر سپاسی نیز با این شكست 10 امتیازی باقی ماند اما به دلیل تفاضل گل برابر با راه‌آهن و گل زده كمتر نسبت به این تیم به رده هفدهم سقوط كرد. تیم تراكتورسازی تبریز نیز كه در خانه پذیرای سایپا شده بود، پس از 90 دقیقه با تساوی 2 بر 2 مقابل حریف خود متوقف شد. دو گل تراكتورسازی را سیاوش اكبرپور در دقیقه 15 و علی علیزاده در دقیقه 44 به ثمر رساندند و ابراهیم صادقی در دقیقه 32 و عباس محمدرضایی در دقیقه 54 برای سایپا گلزنی كردند. تراكتورسازی با این تساوی 20 امتیازی شد ولی همچنان در رده دوم جدول باقی ماند و باید منتظر دیدار شنبه صبا برابر شهرداری تبریز باشد تا در صورت پیروزی احتمالی نماینده قم یك پله در جدول سقوط كند. سایپا نیز كه پیش از این چهاردهم بود با این تساوی 12 امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول صعود كرد. داماش گیلان نیز موفق شد حریف خود را در خانه‌اش با نتیجه یك بر صفر شكست دهد. تك گل داماش را در این دیدار، جهانگیر عسگری در دقیقه 23 به ثمر رساند. داماش با این پیروزی 15 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود كرد. ملوان نیز با این شكست 10 امتیازی باقی ماند و در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

فاتح حسینی

بخش ورزشی تبیان