تبیان، دستیار زندگی
معاون سینمایی وزیر ارشاد و رئیس هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران در حکمی ناصر باکیده را به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره این انجمن منصوب کرد. هیات امناء انجمن سینمای جوانان ایران که اخیرا طی احکام صادره از سوی وزیر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باکیده مدیر عامل انجمن سینمای جوانان شد


معاون سینمایی وزیر ارشاد و رئیس هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران در حکمی ناصر باکیده را به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره این انجمن منصوب کرد.

هیات امناء انجمن سینمای جوانان ایران که اخیرا طی احکام صادره از سوی وزیر ارشاد منصوب شده اند، در اولین نشست خود با حضور جواد آرین منش، حسن بلخاری، رضا میرکریمی  و محمدحسن نیرومند پیشنهاد معاون امور سینمایی مبنی بر انتخاب ناصر باکیده به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره این انجمن را مورد موافقت قرار داد.

در ابتدای این جلسه جعفری جلوه ضمن توضیحی درباره سابقه تشکیل انجمن به دلایل تفکیک مجدد آن از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اشاره کرد و گفت: "انجمن بستری برای آموزش و تربیت نیروهای مستعد جوان در گستره ایران اسلامی در عرصه سینمای آماتور است و رویکرد ما در فعالیت های انجمن خاصه در تولید آثار به گونه ای خواهد بود که فیلم ها، فرهنگ و هویت ملی را چون رنگین کمانی از هویت های محلی، فرهنگ های نواحی و طیف وسیعی از خرده فرهنگ های اقلیم ایران بروز و نمود دهند."

همچنین به پیشنهاد رئیس هیات امناء انجمن سینمای جوانان ایران و تصویب این هیأت، مجید شاه حسینی، اسداله اعلایی، محمود زنده نام، سیدرضا میرکریمی و ناصر باکیده به عنوان اعضاء هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران معرفی شدند. البته ناصر باکیده در ماههای گذشته سمت سرپرست انجمن را عهده دار بوده است.

لینک:

فرهنگ در قاب سینما

پانزده فیلم‌ساز، پانزده فیلم ، فرش ایرانی