تبیان، دستیار زندگی
مسئولان شرکت فیلمسازی «والت دیزنی» اعلام کردند که فیلم سینمایی «تفنگدار تنها» که جانی دپ در آن بازی کرده است را در تاریخ 23 می 2013 میلادی روی پرده سینماها می برند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«تفنگدار تنها» 2013 می آید

جدیدترین فیلم جانی دپ


مسئولان شرکت فیلمسازی «والت دیزنی» اعلام کردند که فیلم سینمایی «تفنگدار تنها» که جانی دپ در آن بازی کرده است را در تاریخ 23 می 2013 میلادی روی پرده سینماها می برند.


جانی دپ

مسئولان شرکت فیلمسازی «والت دیزنی» روز گذشته اعلام کردند که فیلم سینمایی «تفنگدار تنها» (The Lone Ranger) را در تاریخ 31 می 2013 میلادی در آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان اکران می کنند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، پیش از این، شرکت فیلمسازی «والت دیزنی» که مسئولیت ساخت و اکران «تفنگدار تنها» را برعهده دارد، به دلیل بروز مشکلات مالی با تهیه کننده این فیلم سینمایی، تولید این پروژه را متوقف کرده بود.

به همین دلیل نیز آغاز مراحل پیش تولید «تفنگدار تنها» از پاییز سال جاری به زمستان موکول شد و بودجه این فیلم سینمایی از 250 میلیون دلار به 215 میلیون دلار کاهش یافت. گور وربینسکی؛ کارگردان 3 قسمت اول مجموعه فیلم های اکشن تخیلی «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean)، انیمیشن «رنگو» (Rango)، «حلقه» (The Ring) و «هواشناس» (The Weather Man) نیز به عنوان کارگردان در این پروژه سینمایی فعالیت می کند. فیلم سینمایی «تفنگدار تنها» که بازسازی یکی از فیلم های وسترن سال های دور هالیوود است، داستان یکی از تفنگداران حرفه ای ایالت تگزاس به نام «هامر» را به تصویر می کشد که همیشه ماسک بر صورت خود دارد و تنها زندگی می کند.

فیلم سینمایی «تفنگدار تنها» که بازسازی یکی از فیلم های وسترن سال های دور هالیوود است، داستان یکی از تفنگداران حرفه ای ایالت تگزاس به نام «هامر» را به تصویر می کشد که همیشه ماسک بر صورت خود دارد و تنها زندگی می کند

همچنین جاستین هایتی نیز فیلمنامه «تفنگدار تنها» را می نویسد و تا به امروز حضور جانی دپ و هلنا بونهام کارتر در این فیلم سینمایی قطعی شده است. دپ و بونهام کارتر پیش از این در فیلم های سینمایی «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) و «سویینی تاد: آرایشگر پلید خیابان فلیت» (Sweeny Todd: The Demon Barber of Fleet Street) با یکدیگر همبازی بوده اند.

همچنین علاوه بر اعلام تاریخ اکران «تفنگدار تنها»، مسئولان «دیزنی» اظهار کردند که تاریخ اکران قسمت دوم فیلم سینمایی «ثور» (Thor) را از 26 جولای 2013 به تاریخ 15 نوامبر 2013 میلادی تغییر داده اند.

قسمت اول فیلم سینمایی «ثور» به کارگردانی کنت براناگ در تاریخ 6 می 2011 در آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان اکران شده بود.

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع:سینمای ایران