تبیان، دستیار زندگی
مایکروسافت از راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی با شعار این زمان بسیار خوبی برای یک خانواده بودن است خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شبکه تلویزیونی مایکروسافت!!!


مایکروسافت از راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی با شعار 'این زمان بسیار خوبی برای یک خانواده بودن است' خبر داد.

مایکروسافت

به گزارش سرویسی علمی فناوری جام نیوز، مایکروسافت در حال راه‌اندازی تلویزیون جدید "تجاری – آگهی" است که برای اولین‌بار تعدادی از محصولات این شرکت در آن به نمایش درمی‌آید.

این شبکه در نمایش‌های تلویزیونی روز یکشنبه آغاز به کار خواهد کرد و در آن کنسول بازی ایکس باکس 360 مایکروسافت را با کنترل کننده Kinect، همراه با ویندوز 7 در حال اجرا بر روی یک لپ تاپ سامسونگ نشان داده خواهد داد.

یک ویندوز 7 نصب شده در گوشی‌های هوشمند نیز در یکی از تبلیغات؛ و مجموعه نرم‌افزار آفیس مایکروسافت در حال استفاده شدن قابل رؤیت خواهد بود.

گفته شده که دلیل ساخت چنین شبکه تلویزیونی، نشان دادن میزان محبوبیت و شیوع محصولات این شرکت در میان مردم است.

رئیس بازاریابی استراتژیست مایکروسافت "دیوید وبستر" گفت: اگر مردم می‌دانستند که شرکت ما با چه ایده‌ای دست به این کار زده است حتما تعجب خواهند کرد، چون با دیدن تبلیغات این رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند، آنها به احتمال زیاد این گونه فکر می‌کنند که "وای ، من باید این رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند را به سرعت بررسی کنم و یکی از آنها را فوری بدست بیارم."

هنوز به میزان هزینه‌ای که شرکت مایکروسافت بر روی این تلویزیون سرمایه‌گذاری کرده منتشر نشده است؛ با این حال اعلام شده است که بودجه قابل توجه ای صرف آن شده است و در 35 کشور جهان نشان داده می‌شود.

هنوز به میزان هزینه‌ای که شرکت مایکروسافت بر روی این تلویزیون سرمایه‌گذاری کرده منتشر نشده است؛ با این حال اعلام شده است که بودجه قابل توجه ای صرف آن شده است و در 35 کشور جهان نشان داده می‌شود

در برچسب تبلیغاتی این محصول آمده است : "این زمان بسیار خوبی برای یک خانواده بودن است." (It's a great time to be a family.")

در این تبلیغات نشان داده می‌شود که چگونه محصولات مایکروسافت توسط خانواده‌ها برای انجام دادن کارهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال، پدر در حال بازی Kinect در ایکس باکس 360 است که دختر وی با یک تلفن ویندوز 7 از وی فیلم برداری می‌کند. سپس دختر خانواده این ویدئو را به برادرش برای تغییر در مایکروسافت آفیس می‌دهد و سپس پسر خانواده آن را در پست آنلاین قرار میدهد. سپس پسر این ویدیو را بر روی نوت بوکی که ویندوز 7 نصب شده است به نمایش در می‌آورد.

بخش ارتباطات تبیان

منبع: جام نیوز