تبیان، دستیار زندگی
ملی‌پوشان فوتسال کشورمان مرحله گروهی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل را با برتری مقابل اروگوئه پشت سر گذاشتند و صدرنشین جدول رده بندی گروه C این رقابت‌ها شدند. این تیم باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم گواتمالا برود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوتسال ایران صدرنشین شد


این بازی که از گروه C مسابقات و در سالن "آره‌نا آمادئو تکسیرا" شهر مانائوس برگزار شد به برتری 3 بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان انجامید تا شاگردان علی صانعی مقتدرانه صدرنشین گروه شده و به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها صعود کنند.

برای تیم ملی فوتسال کشورمان در مصاف با اروگوئه محمد طاهری (2 گل) و محمد کشاورز گل زدند و تنها گل تیم مقابل را "ریکارد کاتاردو" به ثمر رساند.

فوتسال

شادی بازیکنان ایران پس از بازکردن دروازه اروگوئه

تیم ملی فوتسال ایران دیدار مقابل اروگوئه را با ترکیب مجتبی نصیری نیا، مهدی اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، علی اصغر حسن‌زاده و وحید شمسایی آغاز کرد. با نتایجی که در دیدارهای روز پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل رقم خورد، جدول رده بندی گروه C این مسابقات به شرح زیر رقم خورد:

تیم

بازیبردتساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
1-ایران33--153+129
2-اروگوئه3111105+54
3-بلژیک31111513+14
4-آمریکا3-33725-180

بدین ترتیب تیم ملی فوتسال کشورمان روز پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل به عنوان صدرنشین گروه C این مسابقات به مصاف گواتمالا می رود که رتبه دوم گروه A رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است.

بخش ورزشی تبیان


منبع :مهر