تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال راه آهن و مجری برنامه 90 در دیداری که بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران برگزار شد، همبازی شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی و فردوسی پور همبازی شدند

دایی و فردوسی پور

سرمربی تیم فوتبال راه آهن و مجری برنامه 90 در دیداری که بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران برگزار شد، همبازی شدند.

دایی و فردوسی پوردایی و فردوسی پور

به مناسبت روز تربیت بدنی عصر سه شنبه تیم های پیشکسوتان دانشگاه صعنتی شریف و دانشگاه تهران در سالن ورزشی دانشگاه شریف به مصاف هم رفتند که در پایان تیم دایی و فردوسی پور برابر حریف خود به پیروزی 7 بر 6 رسیدند.

دایی و فردوسی پور

در این دیدار در تیم دانشگاه صنعتی شریف عادل فردوسی پور علی دایی سرشناس ترین چهره ها بودند و در تیم دانشگاه تهران نیز حسن انصاری فرد مدیر عامل راه آهن، صادق درودگر،‌رحمان رضایی، حسین عبدی و آتیلا حجازی حضور داشتند.

محمد فنایی نیز به عنوان داور این دیدار نمادین حضور داشت. علاقمندان و دانشجویان زیادی از این دیدار استقبال کردند.

دایی و فردوسی پوردایی و فردوسی پور

این دیدار در زمین دانشگاه شریف برگزار شد و علی دایی و عادل فردوسی پور دو چهره خبرساز فوتبال ایران که از دانشگاه شریف فارغ التحصیل شده اند در ترکیب این تیم به میدان رفته و روی هم 5 گل به ثمر رساندند تا تیم شان برنده این دیدار شود.

عادل فردوسی پور 2 گل و علی دایی که کیلو های زیادی از وزن خود را کاهش داده است هت تریک کرد تا نشان دهد دود همچنان از کنده بلند می شود.

استقبال 5 هزار نفری دانشجویان از این دیدار باعث شد تا فضای خاصی بر ورزشگاه حکم فرما باشد و تعداد فراوانی نیز پشت درهای سالن باقی بمانند.

دایی و فردوسی پور

لپ عادل را کندند

علی دایی و عادل فردوسی پور بدون شک محبوب ترین فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف هستند. یکی به طرز عجیبی از ضربات سر و پشتکارش بهره برده است و بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان به شمار می رود و دیگری که هنوز حال و هوای دانشگاه و تدریس دارد گزارشگر اول فوتبال ایران است و خبرساز ترین چهره این رشته ورزشی به شمار می رود.

این دو فوق ستاره به شدت مورد استقبال حاضرین در سالن قرار گرفته بودند و بیم آن می رفت تا سیل جمعیت بلایی بر سر آنها اتفاق بیفتد.

کشیدن لپ و گرفتن گردن از جمله اتفاقاتی بود که به دفعات اتفاق افتاد و این دو ستاره شانس آوردند که اتفاق خاصی برایشان رخ نداد.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر